Tuesday 30 September 2008

Det vi IKKE vil se på TV i høst!

Som dere kanskje har sett så har jeg hatt en liten avstemning gående angående hva som er minst ønsket på TV-skjermen denne høsten, og her er resultatet:

Norsk fotball: 45%
Hotel Cæsar: 37%
Hopping på plast: 16%
Talkshows: 0%

Jeg har vel egentlig ingenting å utsette på resultatet her. Er så lei norsk fotball! Hadde helt glemt hvor morsomt fotball faktisk kan være før sommerens EM; der var det mye bra :D Så nesten alle kampene! Når det gjelder Hotel Cæsar så har den serien blitt kraftig utvannet de siste sesongene, syntes de kan stenge de dørene der for godt... Og hopp, vel det er kanskje mer stemning når det hoppes på vinteren, men jeg liker at det kan hoppes på plast også. Skal nedover til Hoppuka ved nyttårstider, gleder meg som en unge! :D 

Det er litt synd det ikke er så mange norske talkshows egentlig, de to mest sentrale er vel Grosvold og Senkveld som går på fredager... Det er så digg at Senkveld er tilbake igjen da! Digger de gutta!! :D 




Hvilket er deres favourite talkshow? :)

3 comments:

Anonymous said...

Blir jo Senkveld!

Anonymous said...

På norsk: Senkveld! Helt klart.
Andre: Ellen Degeneres er jo bra, da. Rachael Ray er litt artig det også. Tyra Banks kan være litt bra :P

Har sett pent lite på talkshowa til mannfolka i USA, så de kan jeg nok ikke uttale meg om.

[skryt]
Jeg har aldri sett på Hotel Cæsar noensinne!
[/skryt] :P

K(ristine) A(malie ) said...

Ellen DeGeneres er rå! :D