Wednesday 24 September 2008

Huff, huff og huff....

Jeg er ikke i humør i det hele tatt i dag, mye grunnet fæle avisoverskrifter jeg fikk servert til frokost... Det som har skjedd i Finland er bare helt for jævlig, enough said... Orker ikke skrive noen lang post nå, har skrevet nok i dag for å si det mildt :P Research Investigation i Theatre, skal leveres på fredag..! Problemet mitt er ikke at jeg har for lite å skrive om, men for mye :S Så her blir det vel 2500 ord akkurat tenker jeg, som er max limit!

Anyways... Det er en grunn til at det gikk i svart i dag da...



- Cardigan fra HM
- Kjole fra Voice of Europe
- Tights fra Voice of Europe
- Uglekjede i sølv fra Voice of Europe


Dagens må-ha i veska:
Frisk Sour, Sukkerfrie drops -> Finnes i to versjoner som inneholder tre forskjellige smaker; smakene i den jeg har prøvd ut er Lemon, Green Apple og Tangerine. For oss som liker det surt! ;)

No comments: