Saturday 20 September 2008

"Ingen slår et olja lyn!"



ATSJOOOOO! Da jeg våknet opp i dag morges etter rundt fire timers søvn var nesen min nesten like rød som på bildet over... Har blitt ganske sylta, så det går mye i Lambi Tissues og varm solbærsaft akkurat nå :P Er mildt sagt drittlei av å være syk... Har seriøst ikke tid til dette her! Tror jeg skal gå på Amazon og kjøpe meg et nytt immunforsvar eller noe sånt xP Dagens tilstand stemmer kanskje ikke helt overens med overskriften på innlegget, for jeg føler meg overhodet ikke som noe olja lyn :P Neida jeg kjøpte meg tre filmer i går på vei hjem, deriblant "eviggrønne" Grease. Er en god stund siden jeg har sett den filmen nå, og i og med at det er litt Grease-tilstander for tiden så ble jeg litt fristet der jeg sto :P 

Er ikke så veldig fan av Grease-serien på TVNorge egentlig da, syntes det er altfor mye fokus på de som dommerne driter ut i stedet for de som faktisk har det som skal til. Selvfølgelig så er det jo forskjell på de som stiller opp på sånne ting f.eks på grunn av et tapt veddemål og på de som stiller opp fordi de tror de har en sjanse, og at man videre kan si at de burde vite hva de går til. Likevel så syntes jeg det er ganske hårreisende at det folk faktisk går til er noe som ligner gapestokker (dere vet sånne som man stilte folk ut i på torget osv i gamle dager), og at enkelte dommere i den forbindelse ikke viser et snev av vurderingsevne når det gjelder hva slags type person de har overfor seg. Sånne opplevelser kan jo ødelegge folk... Ikke bare der og da, men også dersom det blir kringkastet! Jeg syntes det er synd at dagens oppfatning av hva som er morsomt i denne type programmer ligger i samme gate som mobbing, og videre at det er det som skal trekke til seg seere. Er vi virkelig  dumme?

Det er jo mye bra som går også, som "Senkveld" og "Skal vi danse. " Liker nå selskapsdans jeg da ;) Et program jeg garantert kommer til å følge med på i høst er "Ylvis møter veggen"! Så første episode i reprise i går, og jeg holdt på å knekke sammen av latter :P However, tonight is Film night!! Kjøpte for så vidt også "Becoming Jane" og "Sweeney Todd", så da har jeg litt å gjøre i kveld!



Hva er deres planer denne helgen? :)

3 comments:

Anonymous said...

Parteeeeeyyy!!! :D

Lykke li said...

Jeg er syk jeg og :(

Det suger, jeg har hvert syk i tre uker nå ! jiiiz.

Sant bloggen vår eier ? haha :)

Oh jessda.

Jeg skal IKKE jobbe denne helgen, slik som jeg gjorde forige helg. høhø <3

K(ristine) A(malie ) said...

Bloggen deres er genial!! ;)

Er mye bedre nå da! Men har seriøst ikke tid til å være syk :S :P