Friday 12 September 2008

Har jeg en grei mor eller? :)


Hei og hopp, og god morgen!!

Like før jeg sovnet i går så tenkte jeg "Fy faen som jeg gruer meg til å stå opp i morgen, kommer til å være drittrøtt...." Jaggu fikk jeg rett :P Jeg er alltid trøtt halv seks om morgenen, men i dag så kunne jeg ha trengt en og to timer til med søvn ass! For å unngå å sovne stående i dusjen så valgte jeg å bryte den faste rutinen min; det vil si at jeg spiste før jeg gikk på badet for å "stæsje" meg opp (som regel er det altså omvendt). Da jeg åpnet kjøleskapsdøra så jeg til min store glede at det sto fire forskjellige typer med Is-Kaffe der: Mocca (min favoritt så langt), Cappuccino, Cappuccino light og en Macchiato (som jeg drakk). Den inneholder ganske mye koffein tror jeg, for jeg gikk fra "ZZZZzzzzZZZZz" til "AIGHT!!" :P Hva kan jeg si, min mor kjenner meg veldig godt ;)

*Glad i Mamma'en sin* 

Hvilken er deres Is-Kaffe favoritt? :)

2 comments:

Anonymous said...

Sturbucks Iced Macchiato med karamell... ahhh det trenger jeg nå! ;-) Jeg er litt for trett for å bevege rompa mi og hente meg kaffen... boah... shame on me :-P

K(ristine) A(malie ) said...

Starbucks ja, åååå det savner jeg!! Er veldig glad i Mocca'en deres, og Frappuccino's... Awh <3