Friday 12 September 2008

Today's Look!

Jeg hopper på trenden med å vise det man har på seg! Er det noe som er gjennomført når det gjelder meg, så er det klesstilen min ;) Den er litt sånn at enten så liker man den, eller så liker man den ikke :P Har planer om å skrive litt mer om hvordan jeg tenker når jeg setter sammen antrekk og sånne ting senere, men har ikke tid til det akkurat nå... 


 Valgte å kjøre en litt baggy og avslappet stil i dag, ikke veldig kreativt da men... :P Here we go!


- Lang hettejakke fra Voice of Europe (C-Girl)
- Baggy olabukser fra Neste Stopp (Jam Luxury Jeans)
- Skjerf fra Voice of Europe
- Sko med høye hæler fra DNA (kjøpt for 6 år siden... Men de funker!)
- 3 plastikkarmbånd fra Neste Stopp


Et annet plagg jeg vil tipse om sånn i farta er bomullstopper fra Pierre Robert, tro det eller ei. Jeg har den på under jakka, syntes de er kjempedeilige å gå med! Om man vil sove i de eller gå med de til hverdags er en smakssak selvfølgelig, men begge deler funker. Fåes i dagligvarebutikker til under hundrelappen, så løp og kjøp!! ;)



Hvilket er deres favorittplagg? :)

6 comments:

Anonymous said...

Hettegenser <3

Anonymous said...

Brusjenta <3

K(ristine) A(malie ) said...

Brusjenta? :P

Anonymous said...

Underholdende, I min søken etter lesestoff dukker du opp som enda en tilhenger av den store blogosfæren. three cheers for det, og igjen at du utnytter også bloggen til å narscissistisk promenere din klesstil over internettets mange hav har jeg noen å sammenligne min egen sans for mote med. Hvorfor jeg skriver så mye i slik detalj er vel egentlig ikke nødvendig å gå inn i, men saken er slik at jeg kan nå lese om livet til enda en person, og det gleder meg. Når det gjelder klær så har du jo som sagt tidligere i andre diskusjoner en veldig god sans for dem. Nå sies det også at mote, og klesstil er opptil en hver en, men av erfaring vil jeg si at det ikke er det. Noen mennesker er født med en udugelig sans for klær, mens andre som du og jeg er født med denne naturlige talent for å fremstå nærmere perfekt via sine klær. Kanskje en dårlig egenskap vil noen si, "man baserer sitt ytre på det som man mener andre syns er vakkert, sludder sier jeg. En god sans for mote som din er en guds gave til vår verden. Man gleder andre med sitt utrolige talent, og vakre utseende.

Så sist men ikke minst min addisjon til ditt innlegg.

Tirsdagen som var følte jeg en trang for å oppgradere klesskapet mitt, og ikke mer enn 4 timer senere hadde jeg samlet og kjøpt 6 klessplagg som sammen med resten av mitt utvalg lager et helt nytt og ytterst genialt kostyme. La meg forklare.

Det som ble kjøpt var 2 hette gensere, en hvit og en blå. helt passe varer, men når man tenker på høstmoten som inneholder for det meste mørkere jordete farger, brun, oransj, og andre lignende farger som har toner i en mørkere favør så er disse genserne på motsatt skala. Hvit og lyseblå passer derfor meget godt for å utfylle en slik mørkere farge. Med dette i tanke kjøpte jeg 2 par bukser, en brun rutete Volcom bukse, og en marineblå jeansbukse. så til sist men ikke minst, utfylte jeg dette settet med 1 blågrå rutete skjorte som kan kombineres lett med en hvit underskjorte for å skape et helhetlig godt kostyme som vekker glede for en hver som ser den. Jeg la også til en mørk stripete bomullsgenser for litt mer anstendige annledninger.

Dette var gøy, skrive uten mål og mening for å skape forvirring og nysgjerrighet hos andre :D

Fred ut og hold det ekte G-hund.

Anonymous said...

oja, og for å svare på spørsmålet
favorittplagget mitt er den nye brune buksen. Den er feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet :D

K(ristine) A(malie ) said...

Tusen takk for fine ord Pippa ;) Kommentar på lengde med en novelle, men aight!! xP

Få deg en blogg!! :D