Tuesday 16 September 2008

Today's Look ;)

Jeg kjører på igjen med ny look(!), siste for uken :) 

Noe av det geniale med tights er at man kan bruke enkelte sommerplagg på høsten og vinteren også, og da trenger man ikke pakke sommerklærne ned så fort. Har noen plagg jeg kjøpte i sommer som ikke er brukt enda, så det må vi gjøre noe med :)

Blant annet så er det in med store og lange gensere i høst og vinter, har sett mye av det i butikker nå den siste tiden... Og det skal komme fler!! Så sånnsett gleder jeg meg til det blir kaldere ;)


- High-waist hotpants fra Gina Tricot
- Vid genser fra Tommy Hilfiger
- Tights fra Voice of Europe
- Langt kjede med sølvhjerte fra Hjerter
- Svart perlekjede (gave)
- Grått perlekjede (gave)

Dagens hairspray:
"got2b 2 Sexy big hair" fra Schwarzkopf -> Den holder i flere timer, og lukter kjempegodt!



Men nok om klær! 
Moren min og jeg skal se Rosmersholm (Ibsen dette her) i Oslo senere i dag, gleder meg som en unge :D Det er tydeligvis en relativt moderne oppsetning av stykket; det finnes for eksempel få props og set pieces på scenen. Den skal være veldig bra, så godt mulig at jeg blogger om det i morgen!

2 comments:

Anonymous said...

peeent! sykt fin genser! sånn vil jeg også ha.. litt dilla på grått for tiden jeg :P

..og smykkene er fra glitter, hihi.. kjempefine på deg, tror jeg må kjøpe noen til meg selv og ^^

..og ja, godt valg av hårspray ^^ kjøpte meg ny i går, huff :P

K(ristine) A(malie ) said...

Hihi takk for det du ;) Grått er nice :D Jeg digger de kjedene!!

Hairspray got2be 2 Sexy <3