Friday 10 October 2008

Helgemodus <3

God helg! :)




"Electric Avenue"  - Velvet

6 comments:

Anonymous said...

God helg kristine!

Lykke li said...

Party modus ! :)

Har du hørt den nye til The Killers ? "Human" ? Den er fet :) Men ikke typisk The Killers :( Erika elsker The Killers .

GOD HELG :) Kommer du snart til Bergen ?

Karoline said...

Ordentlig weekendfeeling..! <3

K(ristine) A(malie ) said...

Erika: Nei har ikke hørt den, men skal laste den ned asap! ;) Har lurt på om jeg skal ta meg en tur i begynnelsen av Desember, skal bare høre med Brattlien først... Men da må vi finne på noe!! :D


Karoline: Yeah, I know!! :D


God helg til dere begge <3

Lykke li said...

Herlig !! Denne helgen har jeg surret rundt med venner og idag skal jeg kun slappe av :D Også må jeg desverre begynne på en oppgave om Romerrikets fall ! Joho ! :P

Karlajn said...

super! :D