Friday 17 October 2008

Stinkadores in the house!




Yo what up dawg! Da jeg satt i mattetimen i dag morges var det noen som skrek "Fy faen som det stinker i trappa!!"  for full hals ute i gangen. Et par minutter senere gikk det rykter om både at noen hadde spydd i trappeoppgangen og at det var noen som hadde dratt med seg en hundebæsj. Jaja, tenkte jeg, den jevner seg vel ut den der lukten til jeg skal hjem, kan da ikke være så ille... Men den gang ei, du! Da jeg nesten halvannen time senere gikk ned den trappa hadde jeg bare lyst til å kaste opp; det luktet helt for jævlig. Helt nederst i trappa lå den, en fin klump med ekskrementer à la doggy dog. At noen har dratt med seg den by accident må jeg si var godt gjort, for den var stor :S Lukten må ha spredd seg relativt raskt tror jeg, diffusjon er noe herk! Men at personen som har dratt den med seg ikke kan klare å ta den med ut igjen, det er bare... Ja, grisete rett og slett! Det er ille nok at folk enkelte ganger legger igjen matrester og annet søppel i klasserom osv, men hundedrit?! Ærlig talt altså... Hent papir og ta den med ut igjen, såpass må man kunne klare. Vi har da tross alt kropper som er egnet for bevegelse! Bare se på denne bikkja, se så flink!! :D



Jaja, er ferdig med physics lab og Research investigation i Theatre, samt at jeg fikk et meget likendes resultat på matteprøven jeg hadde for en uke siden, så nå er det langhelg for min del! Har heller ikke noe skolearbeid som skal gjøres denne helgen. Blir så deilig å ikke tenke på skole for en gangs skyld. Får besøk av my fellow comrade in crime, Hanna^^ Så da blir det venninne-middag og festing til langt på natt! ;)

















                                                                                                                   *\\RESPECT//*


Dagens duppeditt:
Mangodeler fra Bendit -> Skjerm dine pulsårer, del opp din mango med presisjon og uten søl <3

3 comments:

Camilla Didriksen said...

Haha, artige solbriller!

K(ristine) A(malie ) said...

Takk ^^ Vant de på Tusenfryd!!

Lykke li said...

Æsj, faen så ekkelt ! Jeg kjenner lukten her jeg sitter nesten. DAMN ! øøøøø.

Men liker solbrillene. Thats the way we do it ! :D

Haha, vet du hva "ordbekreftelsen" neden for her er nå ? Haha. "uffmmpzt" LIKER DET. Faen jeg er overtrøtt.