Monday 20 October 2008

Hanna-besøk! :D

Hadde som nevnt tidligere besøk av Hanna i helgen, veldig koselig! ^^ Vi begynte besøket med en liten treningstur, av alle ting. I og med at vi ikke gadd å vente på bussen i byen, så gikk vi heller hjem; det er igrunn veldig deilig å gå tur om kveldene, luften er så frisk! Da vi kom hjem laget vi veggis-taco (hvem av oss tror dere er vegitarianeren?), før vi slo oss kraftig ned i hver vår lenestol med hver vår cider i hånden og with two films in a row; Unaccompanied Minors med han fra Everybody Hates Chris (husker ikke hva han heter) og The Terminal med Tom Hanks. Både Hanna og jeg har fått i alle fall én ny favorittfilm, that being The Terminal. Hanks gjør en glimrende rolle i en film som handler om Vicktor Navorski's nesten ett år lange opphold i terminalen på JFK Airport i New York. Grunnen til at han ikke slipper inn i USA er fordi at hjemlandet hans, Krakozhia, har blitt kuppet, og den nye regjeringen må godkjennes av nettopp USA: Det vil si at landet hans eksisterer ikke lenger, og derav er han en såkallt "unacceptable person." Ikke kan han et kvekk engelsk da han ankommer, ikke har han penger og det eneste han skjønner er at han  må vente; noe han gjør i mange måneder. Med sjefen for flyplassen som vil ha han arrestert for å få en løsning på problemet og en vakker dame (Catherine Zeta-Jones) som holder ham der, byr dette mildt sagt på konflikter. Denne filmen anbefales på det sterkeste! Den andre filmen vi så handlet også om folk som var strandet på en flyplass, bare at dette var unger mellom 9 og 12 som reiste alene dagen før julaften og strandet på Hoover Airport grunnet en snøstorm. Filmen er morsom, men den er veldig lett; det er snakk om å slippe unna sikkerhetsvakter og gå berserk i hittegodsrommet :P 

Vi avsluttet besøket på samme måte som det begynte; vi gikk inn til togstasjonen! Det var så fint vær, så det var veldig koselig å bare rusle innover. Det var sånn at vi gikk uten jakke og bare nøt solen. Vi tok en del bilder også, på kvelden og på turen innover til byen (noen av de ser dere nedenfor).


                                                                                                                        *Namnamnam*

                                                                                                 Se hvem som klarer å spise taco uten å søle da!

                                                                                                                        Awh, pen jente dette ^^

                                                                                                 Haha, sjekk pupillene mine da! *Skylde på lyset* :P

                                                                                                    Litt sånn skygge-posering! Hadde det moro med det :P

                                                                                                             Hva har Hanna (høyre) i hånden her da? :O

                                                                                                            Fellow comrades in crime ;)

                                                                                            Beautiful weather, beautiful town ^^

                                                                                                                                Fete bilen!! :D 



Dagens lille synd:
Drikke en flaske med julebrus FØR jul -> Jada jada, jeg vet man ikke skal gjøre sånt... Men det er jo så godt! :O

10 comments:

Karoline said...

For noen herlige bilder..! du kan da ikke drikke julebrus ennå..!

K(ristine) A(malie ) said...

Nei jeg vet det... :(

Anonymous said...

FY!!!! Du vet jeg ikke liker at du drikker julebrus før jul! Du får jaggu vente! Tenk hvor herlig det kommer til å bli til jul når du endelig kan drikke julebrus! FY :P:P:P

Anonymous said...

hihi, var koselig! og så ren tallerken da! hadde vel bare tatt én bit da det bildet ble tatt, men ;P
og bra referat av filmene :D the terminal var konge, rett og slett.

Margrete said...

julebrus<3

Lykke li said...

Så koselig det hørtest ut ! Koselige bilder også ! :D Høhøh.

Fy fy fy fy fy fy fy fy fy fy fy. Jeg er dypt skuffet og tar meg virkelig nær av det ! huff. det er ikke en gang november.

Btw, du ser hvor bildene mine er tatt sant ? Høhø <3

K(ristine) A(malie ) said...

Hanna: Ja jeg vet det!! :D

Margrete: Mhm, derfor jeg syndet :P

Erika: OM jeg gjør?! :P Beklager at jeg syndet, jeg skal gjøre det godt igjen jeg lover jeg lover jeg lover!!!

Othilie: UNNSKYLD! :'(

Anonymous said...

Det var jaggu på tide at dere så den filmen! :O Den er jo så fantastisk! :D Burde nesten være obligatorisk ;D
The Terminal altså.

K(ristine) A(malie ) said...

Marianne: Hehe jeg satt og lurte på hvorfor jeg ikke hadde sett den før ;P

Anonymous said...

Syndet jeg også =)