Tuesday 21 October 2008

Today's Look: A grey day ^^

Jeg bare går rundt og venter på at jeg skal bli støl nå, var på dansing i går ^^ Det er i armene jeg blir støl, beina og magen er det ikke så ille med... Anyways, har byttet fra Contemporary til HipHop; trives mer med det! Tror ikke kroppen min er laget for noen former for ballett i det hele tatt :P Contemporary var kult, men... Ja, er ikke designet for det rett og slett! Dessuten henger jeg bedre med i HipHop'en, til tross for at det er et nivå høyere enn Contemporary'en :O

Today's look er grått, grått og atter grått!

- Kjole fra Gina Tricot
- Vest fra HM
- Stripete tights fra C-Girl
- Støvler fra DNA
- Perlekjeder fra Glitter
- Sølvkjede fra Lenni's




Dagens oppkvikker:
Iskaffe fra Nescafé -> Dritgodt :D Ferdig på 1,2,3!

4 comments:

Abra said...

*legger inn interreserende kommentar om alt du har gjort og gjør som er spennende og underholdene, for så å begi seg ut på å kommentere om den nye postingen av klesstil på en positiv måte, med å til slutt ende kommentaren med en hyggelig hilsen av den sosialt aksepterte norme typen*

*legger inn ps: med en mindre akseptert småsarkastisk men tullende ironisk kommentar om et eller annet ubetydelig fra posten*

^^

K(ristine) A(malie ) said...

*Kommenterer*

Margrete said...

det skal jeg prøve når jeg kommer hjem fra skolen :) takk!

Marie rocks my socks said...

Så fint smykke:)