Thursday 30 October 2008

Today's Look: (Don't) Let It Snow!


Dette var altså hva vi våknet opp til i går morges! Akkurat som med pepperkaker og julebrus så syntes jeg at snøen har kommet litt for tidlig i år... Er veldig glad i snø, men ikke den som er for øyeblikket. For meg så hører snø med i Desember; jul og vinter liksom. Ifølge NAF så var ikke folk helt klare for snøen som fallt natt til i går, i og med at de måtte hjelpe over 500 bilister som ikke hadde byttet til vinterdekk! Snakk om produktiv dag på jobben liksom :P Menmen, nå har jo mesteparten regnet vekk da. Håper bare at det ikke fryser på igjen, for da blir det glatt og ekkelt :S Hater når det er glatt! Jeg er skikkelig pyse når det gjelder å gå på glatta, så taper mye tid på å skulle trippe forsiktig rundt. Husker da jeg var hos Hanna da hun bodde i Drammen, var vel i fjor, og hun skulle følge meg til toget. Vi skulle ned en lang bakke, som selvfølgelig var dekket av is... Hvor lang tid tror dere vi brukte på å gå ned? :P La meg si det sånn: Vi hadde beregnet god tid, og det var sånn at jeg så vidt rakk toget! Anyways, I need friction!!


Så var det the look of today... Hva er bedre enn en stor og varm genser nå som det er litt snø og greier? :D 


- Ullgenser fra Norwool
- Tights fra Cubus
- Boots fra DNA (jada, jeg har brukt de før ;P)
- Body av ukjent merke/butikk (syntes ikke så godt da men...)


Dagens kommentar:
"Du burde kle deg ut som djevel på Halloween, for det passer du så bra til!" -> Liten gutt på Middle School som mener jeg ville sett fantastisk ut i rødt!

3 comments:

Hanna - ylini said...

den genseren så god ut \o/
..og da var kostymet for lørdagen i boks? :P

K(ristine) A(malie ) said...

Nja... Skal til byen etterpå for å se hva jeg finner! Kan hende jeg spør om å få låne katteørene dine likevel :P

Lykke li said...

Så koselig outfit, det er sånn chill genser som erika hadde likt oversized på fjellet :D