Tuesday 7 October 2008

Today's Look: Motgift for dypfryste eggstokker!

Helvete så kaldt det var i dag morges! Holdt jo på å fryse av meg både det ene og det andre bare da jeg lukket vinduet liksom... Nei, ikke noe shorts-vær i dag gitt! Det florerer jo av sykdommer på denne tiden, så nå gjelder det å kle seg etter forholdene. Ikke det at jeg skal gjøre det til en vane å snakke om undertøyet mitt, men i dag så har jeg på en tykk boxer (Bjørn Borg) helt innerst; fungerer fint som "eggvarmer" ;P 
                                                                                          

- Cardigan fra BikBok
- Tights fra Claire.dk
- "Peter Pan" sko fra DNA
- Hippie-smykke fra Voice


Dagens krem:
"Rich Care Hand Cream with Canola Oil" fra ACO -> For silkemyke hender <3

8 comments:

Abra said...

Eggvarmer.....du er et sykt sykt menneske..

syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyykt...

nevnte jeg sykt? eller i prinsippet det motsatte av sykt siden varme forbindes skjeldent med sykdom. Lager du speilegg eller eggerøre?

Abra said...

Med tanke på at du poster om klærne dine burde jeg også legge igjen en form for kommentar eller motkommentar slik at du får utfylt ditt ønske og mening med posten.


Noen andre kan ta seg av det.
Jeg derimot tenkte du kan prøve ved hjelp av tankelesing eller kvinnelig intuisjon, ingen rolle spilles på hvilken form for oppfunnet nonsense du velger å bruke. Spørsmålet settes : Hva syns jeg om klærne dine!?

K(ristine) A(malie ) said...

Erhm... Hva vil du frem til her? :P

Anonymous said...

oj, har du blitt indianer?

K(ristine) A(malie ) said...

Ja, og i morgen kommer jeg med fjærpryden også! ;)

Abra said...

hvorfor sier du ikke hva jeg tenker :(

lite hint. det Starter på Awe og rimer på Giraff. yeah tahts rite: Mexican poncho of awesome :D
trokke indianere fant opp ponchoen, men dunno er ikke historiker.

ps:så ikke postnavnet xD derfor speilegg o.l

K(ristine) A(malie ) said...

Det er en cardigan, ikke en poncho :P Giraff, ingenting rimer på det :o

Og når det gjelder de eggene... De kommer sannsynligvis aldri til å klekkes xP

Dennis Alexis Hellström said...

Svar: Ja, ABBA äger! :D De har varit mina idoler sedan jag var barn hihi!