Thursday 27 November 2008

Det var dagens...

Dagens vits:

En dag i køen i kantinen sier Johnny til Ole som står bak ham i køen:' Albuen min verker som bare helvete. Jeg tror jeg må oppsøke legen!'

'Hør her det er bortkastet tid', svarer Ole. 'Hos OBS! har de en diagnose-PC. Bare ha med en urinprøve og maskinen vil fortelle deg hva som er galt og hva du skal gjøre. Det tar bare 10 sekunder og koster en femmer, mye kjappere enn en lege og dessuten kan du bruke medlemskortet.'

Så Johnny tar en urinprøve med seg og drar på OBS! Han legger på en femmer, maskinen blinker og ber ham helle på urinprøven, hvilket han gjør. 10 sekunder etter kommer en lapp ut av maskinen: 'Du har tennisalbue. Ha den i varmt vann og unngå kraftig aktivitet. Den vil bedre seg i løpet av 2 uker.'

Samme kvelden sitter Johnny og tenker over hvor fantastisk moderne teknologi har blitt og begynner å lure på om det er mulig å lure maskinen. Han blander vann fra springen, avføring fra hunden, urinprøver fra konen og datteren, samt sin egen sæd. Dagen etter skynder han seg til OBS!, legger på en femmer og heller inn blandingen og venter spent på resultatet. Etter 10 sekunder kommer det ut en lapp hvor det står:

1. Vannet i springen er forurenset, kjøp et 

    filter.

2. Hunden din har ringorm, sett den på 

    ormekur.

3. Datteren din har et narkotikaproblem,

    send henne på avvenning.

4. Din kone er gravid. Tvillinger. De er

    ikke dine. Skaff en advokat.

5. Og hvis du ikke slutter å onanere, vil

    ikke albuen din bli bedre.

    Takk for at du handler på OBS!.


OBS! - bokstavelig talt!

Dagens bilde:

The current state of the country's affairs: Today's motivational message....


"Fuck it, I'm going home..." Jeg sier ikke mer... :P 


Dagens lille lykke:
Vintersesongen i hopp er i gang! -> Je suis in ecstasy :D Skal kose meg med renn i Kuusamo i helgen!!

9 comments:

Margrete said...

hehe,tøft bilde!:p

jeg har en konkurranse på bloggen min! bli med da;D

Hanna - ylini said...

beste bildet, hahahaha!
og morsom vits og, håper virkelig ikke de har en sånn maskin på OBS!? (som forøvrig også er forkortelsen for oslo by steinerskole (vi hadde ikke sånn :P))

Abra said...

Touuuche...... touche indeeeeed..

jeg skal ha min hevn!

Abra said...

oh nvm i just did xD


Pwned

K(ristine) A(malie ) said...

Margrete: Skal se hva jeg får gjort ;)

Hanna: Haha! Ja du trenger nok å få testet både sæd og urin, det er jeg sikker på... xD Neida <3

Abra: WTF?! :P

Hanna - ylini said...

de har vært litt annerledes i det siste ja :O *ta en tur på obs og sjekke*

K(ristine) A(malie ) said...

Hanna:.... Spenkelbar? ^^

Hanna - ylini said...

:O
det sa maskinen og! du bør bli lege.

Anonymous said...

Hahaha... for en vits!