Wednesday 19 November 2008

Kan man egentlig slå en Kenyaner i et løp?

Kristine Amalie har sett på Ellen DeGeneres igjen, og denne gangen var Chris Rock en av gjestene. Nå var denne episoden spillt inn en uke før valget, så det ble jo litt snakk om hvem man trodde kom til å vinne. Rock med et genialt utsagn i den forbindelse:

"I think Obama's gonna win, because he's Kenyan; and you can't beat a Kenyan in a race!"

Jaggu fikk ikke Rock rett! :P Altså, Kenyanere løper fort når de først løper, det er liksom ikke så mange som kan ta de igjen... I alle fall ikke på oppløpet! Kanskje dersom man er fra Jamaica, det kunne jo for så vidt ha blitt en interessant spurt. Er som regel på mellomdistanser eller langdistanser Kenyanere utmerker seg da, men det er snakk om å holde ut over lengre tid. Det var en laaaaaaang valgkamp, som det alltid er i USA.

Slenger med to videoer også. Den ene kom jeg over da jeg leste sportsnyhetene på vg.no i går. Ikke det at jeg følger med på ishockey, men denne taklingen her er bare syk! Det vi ser er en av isens absolutte verstinger, Milan Lucic, kjøre Mike Van Ryn gjennom plexiglasset:


Denne taklingen tror jeg kommer til å bli historisk. Om det var et uhell eller ikke er ikke akkurat godt å si, men da igjen så er ikke Lucic kjent for å behandle andre spillere med silkehansker heller.

Denne sangen er så fin!! Enjoy :)

"Breath" - Breaking Benjamin

6 comments:

Abra said...

enten veldig svakt plexiglass eller veldig sterke dudes :U

K(ristine) A(malie ) said...

Hmm... Tror det har noe med fart og tyngde å gjøre her :P Plexiglass er sterke som regel tror jeg...

Hanna - ylini said...

lol, han HOPPER jo inn i duden! GUILTY! :P jeje, gikk visst bra..

Anonymous said...

Kenyanerne er for kjappe!

K(ristine) A(malie ) said...

Hanna: Jeg tror ikke det var et uhell :P Lurer på hvordan det gikk med publikum som satt i nærheten :O

Karoline: I dette tilfellet gjorde det ingenting :D

Mammabenti said...

oh ja jeg vil også feire nyttårsaften i utlandet:D