Friday 21 November 2008

This is me... again!

Da jeg leste Hanna sin blogg i sted, så fikk jeg så lyst til å ta en sånn spørsmåls-sak igjen!

Hvilke er dine yndlingsblogger?
Hmm... Jeg følger jo mye med på Hannas blogg da! Ellers så har du Erika og Camilla som skriver veldig godt ^^ Bloggene i listen min er blogger jeg er inne på så og si hver dag.

Hvem er (hvis du har noen) forbildet ditt?
Min mor! :) Hehe, sånn kjendismessig så har jeg ingen spesielle egentlig... Jeg har veldig sansen for Ellen DeGeneres og, faktisk, Tyra Banks :O Sistnevnte er et normalt menneske i en ALTFOR syk moteverden!

Hva slags stiler digger du?
Oioi... Øh, jeg tar inspirasjon fra veldig mye :P Jeg kan være elegant den ene dagen, og så litt mer rocka neste. Det varierer! Liker veldig godt klesplagg som er oversized da ^^

Hva elsker/hater du?
Jeg elsker familie og venner, først og fremst! Teater er jo en av mine store lidenskaper, og nå i det siste også dansing ^^ Det jeg hater... Når det gjelder personer så er det enkelte jeg misliker sterkt, men hater dem gjør jeg vel ikke... Akkurat nå så hater jeg IB-linja, og IBO: De voldtar teaterfaget!!

Yndlingsdyr/mat/fag?
Yndlingsdyret mitt er pingviner, og fugler generelt (bortsett fra skitmaskiner som måker osv). Yndlingsmat har jeg ikke snøring på, er så mye godt der ute ^^ Teater (til tross for opplegget) og engelsk er mine yndlingsfag!

Har du skadet deg skikkelig?
Hehe, jeg brakk armen i 3. klasse var det vel... 

Har du en jobb?
Skole er jobb nok for meg!!

Har du prøvd røyk/snus/alkohol/dop?
Ja/nei/ja/nei :)

Hva bruker du å se på TV?
Altfor mye :P Senkveld er en favoritt ^^

Har du lappen?
Nei, uheldigvis :(

Hva har du i vesken din?
Skal vi se her da... Hårføner, mascara, lipgloss, skrutrekker, skiftenøkkel, dirk, pepperspray, neglefil, iPod, to mursteiner, lommebok, garnnøste, Madonnagåten, metalldetektor, tamponger, mobil, toalettpapir og stormkjøkken! Man må være forberedt vet dere ^^

Hva befinner seg i sminkepungen?
Eh... Kjeks? :O

Hva klarer du ikke å leve uten?
Stresskofferten! :D For dere som skjønner hva jeg mener med det... Ellers så er en seng, dusj og en ordentlig do (ikke bare et hull i bakken) noe jeg innså hvor viktig faktisk er for meg da jeg var nede i Tanzania!

Har du en eller mange bestevenner?
Det er vel som Hanna skriver, har flere nære venner :)

Er du flink til å spare?
Ingen kommentar... :P

Hvor ser du deg selv om 10 år?
Hmm... Forhåpentligvis så er jeg utdannet skuespiller!!

Har du kjæreste?
No!

Hvor lenge varte ditt lengste forhold?
Ikke så veldig lenge, en tre-fire måneder.

Bruker du lang tid på badet om morgenen?
Hehe, bruker den tiden jeg trenger ;P Lang tid ifølge min far!

Bruker du mye på shopping i måneden?
Jeg gjør vel kanskje det :( Må bli flinkere til å spare!!

Har du noen favorittband?
U2, Sex Pistols, Feeder, Three Days Grace, Avenged Sevenfold, R.E.M, VAMP... Mange!

Hvor ofte spiser du godis?
Noen ganger ofte, andre ganger sjeldent.

Trener du?
Jeg danser og går speed walks!

Sminker du deg hver dag?
Som regel, men hvis jeg er alene hjemme så gidder jeg ikke :P

Hvilke sminkemerker bruker du?
YSL, Clinique, Lancôme, Elizabeth Arden, Chanel, Isadora, Benefit.

Bruker du lipgloss?
It happens :D

Hvor mange kjærester har du hatt?
Ett seriøst forhold, noen som ikke var så seriøse...

Nyeste bilde?

11 comments:

Camilla Didriksen said...

Alltid gøy å svare på sånne spørsmålsting :)

Anonymous said...

a couple of good ol' bricks and a lockpick... wow, I've always found it amazing, the amount of... uhm... shit, you girls can fit in your purses, this only illustrates my point :D

Keep em Comin' !

/DS

K(ristine) A(malie ) said...

DS: Yeah I know, there are no limits whatsoever! :P I mean, you might need a brick sometime, you never know... Be prepared, that's my motto!

Camilla: Hihi, ja ^^ Lurer på om jeg skal prøve en med litt dristigere spørsmål.. :O

I said...

Takk for det :) Ja, godt å få vite litt.

Gøy å lese svarene dine :) Du virker som en livlig og morsom jente =)

Meg said...

Tusen takk for kommentaren! :)
Gøy å lese svarene dine :)

Dennis Alexis Hellström said...

Cutie <3

Anonymous said...

ELSKER sånn spørsmålsting og et utrolig søtt bilde, søt jente :). Liker bloggen din.

Anonymous said...

Haha det kan diskuteres. Var vel bare flaks at de kom så mange. Vi har ikke egen politistasjon engang. By uten politi, det er litt deilig egentlig. politiet kommer fra drammen, det tar 30min å kjøre! haha

Krii said...

Stilig! det var artig å lese :)

AK said...

Artig å lese slike svar. Artig å svare på også;p

Anonymous said...

åhh.. senkveld<3