Sunday 23 November 2008

"Det er meg!!"

Det er bare å beklage at dette innlegget blir litt trivielt, men orker ikke skrive noe innholdsrikt akkurat nå :P Min far sendte meg denne lille morsomheten her om dagen:

George W. Bush møtte Dronningen av England. Han spurte henne: "Deres Majestet, hvordan klarer De å ha en slik effektiv regjering? Kan De gi meg noen tips?"

"Vel", sa Dronningen, "det viktigste er å omgi seg med intelligente mennesker"
Bush tenkte litt på dette og spurte så: "Men hvordan vet jeg at menneskene rundt meg er intelligente?"  Dronningen tok en slurk av téen og sa rolig: "Det er lett, du bare ber dem å svare på en intelligent gåte" Hvorpå hun trykket på intercom'en: "Vær så snill å sende inn Tony Blair"

Tony Blair kom inn: "Ja, Deres Majestet?"
"Svar meg på dette, Tony", sa Dronningen, "din mor og far har et barn. Det er ikke din søster og ikke din bror. Hvem er det da?"

Uten pause svarte Tony Blair: "Det blir meg"
"Ja, veldig bra!" sa Dronningen.

Tilbake i Det hvite hus spurte Bush etter visepresident Dick Cheney. "Dick, svar på dette for meg: Din mor og far har et barn. Det er ikke din søster og ikke din bror. Hvem er det da?"

"Jeg er ikke helt sikker… la meg komme tilbake til saken" sa visepresidenten.

Han gikk til sine rådgivere og spurte alle sammen, men ingen kunne svare. Til slutt, da han endte opp på herretoalettet gjenkjente han han skotuppene til Collin Powell i den ene boksen: "Collin!" ropte Dick, "kan du svare på dette for meg:

Din mor og far har et barn. Det er ikke din søster og ikke din bror. Hvem er det da?"
Collin ropte tilbake: "Det er meg!"
Dick Cheney smilte: "Takk!"

Cheney gikk så tilbake til det Ovale Rom for å snakke med Bush: "Jeg har gjort noen undersøkelser og har nå svaret på gåten. Det er Collin Powell"

Bush reiset seg rasende, trampet over til Dick og brølte inn i ansiktet hans: "Nei, din tufs! Det er Tony Blair!"


Ja, hva skal man si.. Har man forvekslet intelligens med utdanning her? :O


Jeg slenger med en liten look også! Er så moro når man kommer over plagg som man helt har glemt at man har! Kjøpte kjolen i sommer, men hadde egentlig glemt den før jeg pløyde meg gjennom skapet i dag :P





- Kjole fra Voice of Europe
- Sølvkjede (som jeg har brukt noen ganger før) fra Lennis
- Tights fra Cubus






Dagens vil-overhode-ikke-ha:
Minde Banansjokolade -> Da vi (jeg og en kamerat) satt i stilleavdelingen på toget ravet det en gjeng inn som kom rett fra Sverige. En litt vel snydens dame tilbød oss Minde Banansjokolade, men vi sa pent nei takk til det. Så var det dette med å godta dette med "nei takk" da... Tror dere ikke hun spurte oss hvert halve minutt om vi var heeeeeelt sikre på at vi ikke ville ha banansjokolade?! For å si det sånn, jo mer den dama spurte desto mer sikker ble vi! 

4 comments:

Kristine said...

kult antrekk da :-)
haha banansjokolade til og med!

Anonymous said...

man, am I glad Bush is out :D
awesome joke though !

oh and, looking good there :)

see ya around Krissy

/DS

Anniken said...

hehe den var kjempe morsom:P
Kjempe fint outfit forresten.
Og jeg likte poseringa de der å:P Skikkelig Model pose;) hihi

K(ristine) A(malie ) said...

Kristine: Takk! ^^ Hehe, tror jeg har mistet lysten på banansjokolade for all fremtid...

DS: So am I, believe me :P Thanks ^^ I guess I'll see ya around sometime!

Nikki: Takk skal du ha! Jeg gjør faktisk ikke noe spesielt på det bildet :P Første jeg tok...