Monday 24 November 2008

Hval? Er du gal?!

Dette slankehysteriet som foregår i denne verden nå til dags når stadig nye høyder, selv om man nesten skulle tro at det ikke gikk an. Janice Dick(!)inson har nylig sagt om Tyra Banks at "det er hvaler som passer inn i mindre kjoler enn den kvinnen." Altså... Bare fordi Tyra ikke ser ut som om hun nettopp har sluppet ut av Bergen-Belsen (eller en annen konsentrasjonsleir) så betyr jo ikke det at hun er på størrelse med en hval! Og så er man overrasket over at modeller faller som fluer rundt omkring, eller det stadig økende antall jenter som utvikler spiseforstyrrelser? I USA i dag så er det nærmere én million mennesker som sliter med dette, og sånn ca 20% av de dør hvert år! Alikevel, så er det skinn og bein mange vil se... Dette med spiseforstyrrelser kunne jeg skrevet en god del om, men det får bli i et annet innlegg tror jeg... Ikke det at jeg er noen ekspert så og si, men jeg vil gjerne skrive om det. Det er som sagt noe som veldig mange sliter med, men som blir snakket altfor lite om etter min mening. Men som sagt, det får bli i et senere innlegg!

La meg så spørre dere da: Er vakre Tyra Banks på størrelse med en hval?


Mitt svar er NEI!! Flott er hun!



Dagens triste nyhet:
Frøydis trekker seg fra Top Model -> Det er Se & Hør/seher.no (tusen takk skal det bladet/nettstedet faen meg ha) som røper det. Hadde det vært opp til meg så hadde hun vunnet! Det blir vel Martine som vinner nå da... Eller? 

10 comments:

Hanna - ylini said...

fikk melding i dag formiddag om at frøydis trakk seg.. damnit! tror like gjerne jeg driter i å se på i kveld.

Anonymous said...

goddamn, that, uhm... Woman, makes me so irate !

i'm gonna go slit someones throat in cold blood now; (what, i'm angry =P)

See ya 'round Krissy :)

/DS

Margrete said...

jeg synes hun er kjempe pen jeg:)

Siri Helene said...

Tyra er jo ikke så tynn som hun engang var, men hu er langt fra hval!

K(ristine) A(malie ) said...

Hanna: Mhm.. Er litt usikker på det der selv :S Hun var liksom min favoritt, så det var utrolig kjedelig!

DS: Which one? :P Dick(!)inson I hope... If you feel you have to murder somebody... Can you please murder Mr. W for me? xD

Margrete: Ja helt enig!! ^^

Anonymous said...

Oh yeah, I meant the Dick 'aight...

oh and the murder thingy, already on it ;) =P

/DS

K(ristine) A(malie ) said...

DS, go easy on him.. Aight? :)

Anonymous said...

Tyra er nydelig<3

Camilla Didriksen said...

Tyra er NYDELIG.

Anonymous said...

Tyra er en flott dame. Folk må slutte å blande seg opp i andre menneskers vekt...