Friday 14 November 2008

Today's Look: Square?

Jeg var på konsert med Vidar Johnsen (han eks-VAMP'en vet dere, evt også kjent som kjendis-onanisten viser det seg) og Peter Nordberg i går, de var utrolig bra!! Elsker tekstene deres ^^ De begynte 17 minutter for sent da (virket for så vidt som om Johnsen nettopp hadde kommet ut av dusjen), men de leverte sakene sine. Samspillet mellom de er utrolig bra, man ser at de liker å spille sammen. Men det må jeg si... For en fantastisk stemme Vidar Johnsen har, det er helt sinnsykt som han kan dra på! Nordberg er flink han og, men han er litt mer anonym. En annen ting som er litt morsomt er at selv om de har poetiske tekster, så har de litt vanskelig for å snakke for seg på scenen. Får sitere min mor her: "Liker de best når de synger!" 

Så, dagens lille look... Valgte å gå for høyt liv og ruter i dag ^^ Er egentlig ganske glad i ruter og striper, men polkadotter har jeg aldri vært fan av (på meg selv altså). Skulle ønske at det fantes flere bukser med høyt liv, jeg hater når det stopper rett over et visst sted. Ikke bare er det sinnsykt ubehagelig, men man må liksom passe på hele tiden at det og det ikke kommer til syne når man setter seg ned osv. 




- Bukse med seler og høyt liv fra S'NOB (Neste Stopp)
- Skjorte med ruter fra Topshop
- Genser fra Filippa K
- Armbånd fra A & C





Dagens spørsmål:
Hvem vinner "Skal vi danse?" -> Jeg holder en knapp på Lene Alexandra, men kun fordi at hun faktisk kan danse! 

14 comments:

Hanna - ylini said...

åh, fin skjorte! er ikke så fan av bukser som er høye i livet (på meg selv), men du kler dem :)
er fan av polkadotter tho! og striper *sikle*

Hanna - ylini said...

forresten, mr. s jobber bare til 2 på lørdag :(

Camilla Didriksen said...

Jeg gikk på Differin før, da jeg gikk i 8.klasse. Da var huden min en skikkelig problemhud :) Hadde noen tabeletter i tillegg og litt sånn også, hehe.

K(ristine) A(malie ) said...

Hanna: Takk for det! ^^ Striper rocker!!

Camilla: Kjedelig når huden er et problem :( Har en sånn hud som må ha legemidler tydeligvis... :P

Karoline said...

Blæ. Jeg heide på Tore Andre!

Camilla Didriksen said...

Jeg er glad for at Lene vant :D

K(ristine) A(malie ) said...

Når det var de to det sto mellom så var det igrunn greit ja ;) Var litt mer fan av Siri Kalvig og Mikkel Gaup.. Men Lene er veldig god blitt!

Abra said...

måå..hoolde meg.... ææææ for vanskelig Sheees a lumberjack and she's O K, she sleeps all night and works all day. She cuts down treees, she wears high heels, suspendeeers and a bra.. juuust liiiike her deear mamaaa! (dette har ingen grunnlag i virkelighet eller fakta, og er kun et utdrag fra monthy pythons lumberjack song.) xD freshe klær yo

Åshild said...

Eeek, var det HAN som var kjendis-onanisten? Hahaha, det hadde jeg aldri trodd. Men kjempefint antrekk, likte skjorten :) Glad for at Lene vant!

Lykke li said...

Elsket toppen ! :) Og hele outfiten, men toppen var mest elsk :D høhø. Jeg kler ikke ting med høyt liv. Erlend ser bedre ut i miniskjørt og wonderbra ! Og tro meg, det er sant :)

Lene, vi liker henne :D Men HATER Tom Erik ! han er sykt ekkel. !

Jorunn said...

Skjørt og bukser som er høy på livet er herlig. Jeg elsker det!
Jeg heide på Tore Andre... Han er rå!

Margrete said...

det var nok lene som vant:P

Abra said...

http://www.youtube.com/watch?v=5zey8567bcg

K(ristine) A(malie ) said...

Takk for fine kommentarer people!! :)

Abra: Haha, veldig morsomt :P