Friday 7 November 2008

Who's that girl?

Det har tydeligvis blitt populært for bloggere å lage sånne spørsmålslister eller hva man skal kalle det. Det man hovedsaklig gjør er å svare på alt fra favorittfilm til hva slags dopapir man kjøpte sist. Virker litt morsomt, så bestemte meg for å prøve! Er kanskje ikke sånne kjempefancy spørsmål da men... So, this is me at the moment:

Generelt
Navn: Kristine Amalie
Nick: Kris, Krestine, Kay, KA, Kristiansen, Arne Gregor (ikke spør meg hvorfor), Tussi
Høyde: 176 cm
Hårfarge: Fake brunette :P
Yrke: Student for tiden, men skal bli skuespiller!
Er du forelsket for tiden?: Nja, er ikke helt der enda...
Skulle du ønske du bodde et annet sted?: Jeg har alltid likt London, er et storby-menneske :P Men har en liten drøm om en vingård i Østerrike en gang!
Syntes andre at du er attraktiv?: Veit da faen jeg vel :P
Liker du berg-og-dalbaner?: Dere ser på en liten pyse her... :P

Lately
Hvilken film kjøpte du sist?: Kjøpte faktisk to nye filmer i dag, "The nightmare before Christmas" og den siste "Pirates of the Carrebbean" :)
Hvilken sang har du på hjernen?: "Afterlife" med Avenged Sevenfold
Hvem ringte du sist?: Det var nok min mor!
Hvilket program så du sist på TV?: 7th Heaven
Hvem tenker du på akkurat nå?: Hanna, lurer på hva jeg skal kjøpe i bursdagsgave!

Favoritt...
Mat: Oi... Eh, jeg vet faktisk ikke :O Er glad i mye rart!!
Låt: Det tror jeg blir enten "Electrical storm" med U2, eller"Friggin' in the Riggin'" med Sex Pistols'
Sport: Ski Jumping!! 
Klær: Jeg liker godt plagg som er litt baggy ;)
Bil: Så lenge den kan kjøres er det egentlig det samme :P
Dyr: Pingvin, hallo... :P

Antall...
Ganger du har vært forelsket: Ordentlig forelsket har jeg vært to ganger..
Ganger du har gjort noe kriminelt: Har aldri gjort noe kriminelt :O
Ganger du har syndet med julegodteri/julebrus så langt i år: Tre ganger for mye... :'(

Den siste...
Boken du leste: Det var vel "Haiene" av Jens Bjørneboe, repeterte den til eksamen
Personen du fikk brev av: Det husker jeg ikke, er så lenge siden...
Personen du fikk SMS av: Lars-Christian
Gevinsten du vant på tivoli: Store solbriller :D

Sånn ellers...
Er du en seriøs person?: Ja jeg vil da si det, kanskje litt for seriøs noen ganger...
Hva er du allergisk mot?: Altfor mye :P
Har du vondt noe sted?: Hmm... Ikke fysisk i alle fall :)
Bruker du hårspray?: Jeg?! Aldri xD
Kan du stå på hendene?: Nei, men skulle ønske jeg kunne!

Salt eller sukker: Surt! ;P
Har du noe forhold til ketchup?: Nei, egentlig ikke :|
Kjenner du noen som jobber på sykehus?: Jeg har leger i familien, så svaret er ja!
Hva danser du til?: Hiphop!!
Kan du synge?: Tja... Synger rent så vidt jeg vet, men har ingen stor stemme.
Du venter på: Juleferie!!!
Du sparer til: Sparer egentlig veldig sjeldent... :O

Nyeste bilde 





















God helg folkens! :)