Sunday 9 November 2008

The Resolution

Er så deilig å ikke ha hatt noe skolearbeid denne helgen, har liksom kunnet gjøre litt som jeg ville :D Hadde ikke trent siden mandag, så brukte mye av dagen på å danse! At det faktisk er trening er bare en bonus for så vidt, tenker egentlig ikke over det :P Anyways, så "Fatso" i dag også... MEGET spesiell vil jeg vel si at den var. Sitter her og er litt sånn ja, ok greit, jaha, erhm, omg... Kan oppsummere den i ett ord: Onani. Jo man ler, men jeg personlig visste ikke om jeg lo fordi det var morsomt, tragisk eller pinlig... Det verste er at det nok ligger noe sannhet i den.. Man må nesten se den for å skjønne hva jeg mener her :P Vet ikke hva jeg skal si egentlig. Litt sånn speechless at the moment.

Jeg hørte denne sangen på Svisj sånn helt tilfeldig, veldig fin :D




"The Resolution" - Jack's Mannequin

2 comments:

Hanna - ylini said...

nøyaktig samme følelse som jeg satt igjen med etter fatso XD

Mammabenti said...

Jeg vil også se den filmen:)