Tuesday 16 December 2008

Juleferie <3

Nå har Kristine Amalie fått juleferie!! :D Er så sinnsykt deilig... Har kommet sånn i feriemodus at jeg nesten ikke orker å blogge engang :P Men skal nå gjøre et forsøk på å rose NSB en smule. Ja dere leste riktig, jeg vil faktisk gi litt (men bare litt) ros til NSB. Da toget mitt var en halvtime forsinket i dag morges, var de på banen med en gang angående taxi osv. Jeg var i alle fall en av de første som fikk tilbud om det, noe jeg selvfølgelig takket ja til! Ble kjørt helt inn til Sandefjord - gratis. Når det er store forsinkelser så er NSB egentlig flinke til å finne alternativer, selv om det kanskje tar litt tid enkelte ganger... Derimot så foretrekker jeg at det ikke skal være nødvendig med alternativer! Denne gangen var det fjernstyringen av signalene som gikk til helvete... Lurer på om jeg ikke skal gjøre alvor ut av Hannas forslag om å knyte skjerf rundt de signal-tingene, samt godsnakke litt med fjernstyringen :| Alle trenger en klem og litt kos en gang i blant, også elektriske duppeditter!

Det er det jeg har å si for i dag... Tror jeg skal ta en sånn spørsmålsrunde eller noe i morgen, kanskje jeg til og med finner noen litt "utfordrende" spørsmål... :O

Oh, jo! Jeg har fått litt sansen for Symphony X, spesielt "Serpent's Kiss" ^^ Låta nedenfor er også ganske bra, enjoy!




"Set The World On Fire" - Symphony X


Når får dere juleferie? :)

5 comments:

Anonymous said...

Jeg var så dum at jeg gikk bort for å høre hva han skulle selge. Det er det dummeste man kan gjøre. For da får de deg til å stå der dritlenge, og jeg vil ikke være frekk å bare gå heller. Så jeg blir fort stående der i 30min :P

Neste gang skal jeg bare gå. Det er mye bedre :)

takk for kommentaren <3

Camilla Didriksen said...

På fredag har jeg ferie :D

Anonymous said...

Siste skoledag er på fredag.. :) Blir deilig med fri! :P

Anonymous said...

fredag :)

Mira said...

Jeg har juleferie fra og med 23 :) Gleder meg noe sinnsykt!