Sunday 14 December 2008

Bare en helt vanlig fredag!

Jeg har vært hos Hanna i helgen! Hanna har skrevet et veldig fint sammendrag på hennes blogg ^^ Hun skriver generelt sett veldig godt, så anbefaler dere å sjekke den ut!! Jeg for min del skal bare la bildene tale for seg... Men jeg kan si så mye at det var litt smoothie innvolvert :P

                                                                                   Hanna strikes a pose!

                                                                             Kristine's head has gone missing.....

                                                                                  SUPERHANNA MED KLØFT!!!

                                                                                  TITTEI OG HEI PÅ DEG!!!!!!!!

                                                                            "Jeg er deilig, skikkelig deilig!"

                                                                                         "Prima" Ballerina

                                                                              SÅÅÅÅÅÅÅÅ STOOOOOOOOOR!

                                                     Nei Kristine, SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ STOOOOOR!!!

                                                                                                     *Respect* 

                                                             Hva som skjer med blikket mitt her er vanskelig å si... :O

                                                                Hanna, pass deg for kvinnen i bakgrunnen!

                                                                                      Dette ble egentlig fint ^^

                            .... Ikke spør meg om hva jeg driver med her, har vel fått et lite smoothie-kick :P

15 comments:

Lykke li said...

SYKT FINE VRISTER DU SKULLE HA DA :O

Så utrolig koselig ut <3

Krii said...

hha, funny bilder:)

Anonymous said...

Tør jeg spørre, nei, vil jeg vite, hva som var i disse Smoothiene ?

avreagerer du vanligvis slik etter acting ? =P

c ya round

/DS

Kristine said...

så ut som dere hadde det gøy da :D

K(ristine) A(malie ) said...

Erika: Takk for det ;P Var kjempekoselig!!

Krii: Thanks ^^

DS: Haha, det får du ALDRI!! Dette her er normalt i forhold til hvordan jeg pleier å avreagere :|

Kristine: Vi hadde det veldig artig ^^

Anonymous said...

Morsomme bilder :)

Unknown said...

Så sweet blogg!
Ta gjerne en titt på min, og kom gjerne
med noen spørsmål til videoblogg-innlegget mitt?

Søtis! :-)

Anonymous said...

Jobber på Color Fantasy :)

Ina said...

Altfor mange som har kamera problemer, mitt er mer sånn at det er halvveis ødelagt, halvveis dårlig så jeg orker ikke ta bilder med det:P

Anonymous said...

ey, ser ut som en koselig kveld:p

SKN said...

litt arti? :)

Camilla Didriksen said...

Haha, så morsomme bilder :D

Caroline said...

Ha-ha, morsomme bilder!

monahenriksen said...

haha. artig !:-D

K(ristine) A(malie ) said...

Hihi, thanks people! ^^