Wednesday 3 December 2008

Mamma Mia..!

Blir et litt kort innlegg det her... Den siste måneden har jeg lurt på hvilken ABBA-låt vi liker best, og resultatet er som følger:

- Gimme! Gimme! Gimme -> 19%
- Thank You For The Music -> 8%
- Does Your Mother Know -> 13%
- The Winner Takes It All -> 8%
- Voulez Vous -> 8%
- Mamma Mia -> 25%
- Super Trouper -> 2%
- I don't like ABBA -> 22%

Jeg vet at jeg glemte å ta med "Money Money Money", og det er jeg kjempelei meg for! Om det er noen som har den som favorittlåt, så får dere legge inn en comment på det eller noe... Unnskyld, folkens :( Skjønner ikke at jeg klarte å glemme den... Men anyways! Det later jo til at mange av oss liker ABBA da! Mine favorittlåter er vel "Gimme! Gimme! Gimme!" og "Does Your Mother Know". Er ikke så veldig glad i "Super Trouper" da men... Den kom jo dårligst ut her. Låten som går av med seieren er, kanskje ikke så overraskende, "Mamma Mia" ^^ Skal ærlig talt innrømme at jeg ikke klarte å vente til jul når det gjelder filmen... :O Det er ikke mange filmer som kommer ut på DVD mens den fremdeles går på kino enkelte steder, det sier jo litt om hvor populær den er!

Hadde lyst til å være litt "etnisk" i dag, jeg! 


- Flis-kjole av merket Finseflis (Rannveig Barstad)
- Svart genser fra Filippa K
- Brun body jeg fant i min mors skap
- Kjede fra Topshop
- Små trearmbånd fra Topshop
- Stort trearmbånd fra Voice of Europe
- Leggvarmere fra Voice of Europe (om noen lurer på hvorfor det ser ut som om jeg har elefant-legger)
- Sko med fake(!) pels fra DNA





Dagens unødvendighet:
NRK's sexbilde av Tshawe og Sissel Kyrkjebø -> En ting er at Tshawe uttaler at han drømte om å ta henne bakfra en gang i tiden, men man trenger ikke følge opp en sånn uttalelse! Les mer på seher.no.

11 comments:

Camilla Didriksen said...

Det er jo money, money money som er gøyest :D Haha. Den hadde sikkert vunnet om den hadde vært med

Hanna - ylini said...

jeg hadde nok også stemt money x3 hvis det var en option, hvis ikke "jeg liker ikke abba" var en option :P

K(ristine) A(malie ) said...

ALtså jeg skjønner ikke hvorfor den ikke kom med.. Den er jo en av de jeg liker :(

Ingrid E. said...

hahahah tuller du? kyrkjebø og Tshawe? hahahahaha

Mammabenti said...

Pepperkakehus er sååå koselig :D

Karoline said...

Elsker Mamma Mia <3

Ida K said...

MAMMA MIA <3

Mammabenti said...

Hehe men blir du feridg i helgen med gavene så kan du jo slappe av, for er jo lenge gjen til jul:D

Anonymous said...

også jeg som hadde håpet at winner takes it all vant :( jaja :P

Thats life xD

/DS

Lykke li said...

Money money money er best :D Men det vet du at jeg mener :) k9z.

JEG ER SUPER LEI MEG FOR AT JEG IKKE FIKK SETT DEG I HELGEN !!!!!! :(

Så søt outfit, <3

K(ristine) A(malie ) said...

DS: Hehe, not this time... ;)

Erika: Takk ^^ Og JAAAAAAAAAAA! :'(