Monday 2 February 2009

The Blogging Penguin - New Edition!

Heisann folkens! Blir et kort innlegg i dag, for atm så er jeg litt sånn halvveis død etter hiphop'en :P I det årlige showet til Extend Art of Dance så skal vi videregående hiphop'ere være soldater, og da skal vi jo også ha trening tilsvarende hva man har i militæret... But you know what they say: No pain, no gain! :P Selve koreografien minner om en helt vanlig dag på slagmarken: Man sjekker om man blir angrepet bakfra før man skaller ned noen forfra, og så skremmer vi vannet av de som lusker bak oss før vi plaffer ned sidemannen med whatever gun/bazooka/rifle works for you! Med andre ord, det er en koreografi som passer meg perfekt :D Lurer på om Margarita (danselæreren min) har lagt inn noen bomber der og :O Ironisk nok så skal vi være ballerinaer når det gjelder funk-klassen, men er moro det og da ^^ 

Anyways... Som dere kanskje ser så is little me back with new design on tha bloggi blogg, og hadde satt stor pris på tilbakemeldinger fra dere ^^ And be brutal, I can handle it ;)

Ikke glem konkurransen min i innlegget under da dere! ;) Vinneren kåres nå på torsdag!


The look of the weekend: Sous Dawg!
















I helgen så hadde en venninne og jeg lesedag i fysikk, og det ble jo også tid til litt bilder da... Vi fant ut at dette var det perfekte bildet til å beskrive hvordan jeg så ut i helgen. Som dere ser så er dette antrekket ganske... Ja... Ikke bra :| :P For det første så kicker jeg ræven til Nicole Richie med hensyn til størrelsen på solbrillene, not to mention the mixture of blue and gold... Videre så har jeg på meg et forkle som jeg labbet rundt i store deler av dagen, samt grå Champion joggebukser og en lang hettejakke fra C-Girl. Til dette antrekket så er blågrønne sokker veldig nice, selv om de ser hvite ut mesteparten av tiden! Sist, men ikke minst: Jeg er usminket! Bare sånn hvis noen av dere lurte på hvorfor dette bildet ga dere hjerteattakk :P

6 comments:

Abra said...

tjah, man kan vel kalle det minimalistisk ? er jo ikke akkuratt mye som skjer designmessig da. du bare gjorde bakgrunnen svart, flyttet teksten til midten og byttet bilde xP

lett å lese ihvertfal og det er det som teller er det ikke :P

er vi ikke glade i farger lenger? :(

K(ristine) A(malie ) said...

Er fortsatt et nytt design da :P Jeg er mer svart av meg egentlig ;)

Anonymous said...

så bra bilde:p haa

Hanna - ylini said...

jeg synes det nye designet er mye mer classy! litt mer "deg" egentlig ^^
MYE farger er ikke nødvendigvis positivt! jeg er fan av sånn få-gjennomgående-farger-og-mye-svart-hvitt selv :P

Anonymous said...

Ah yes, the new and improved; Krissy 2.0 has finally emerged, and my plan to darken your thoughts and corrupt your soul is complete.
I always new my twisted ways and slightly skewed way of looking at things would have some effect on ya ! =P

Anyways; sweet design, seriously sweet design =D

See ya'round Kristine

//DS

K(ristine) A(malie ) said...

DS: Jo takk for det! Kan nok stemme at du har gjort et visst inntrykk på meg xD