Wednesday 4 February 2009

Bull Definitely Got Back!

Det første blogginnlegget jeg leste i dag dreide seg om en utfordring, og det er jo ikke noe Kristine Amalie sier nei takk til... :P Denne utfordringen, som jeg forøvrig fant på Camilla's blogg, går ut på følgende:

- Gå til Mine Bilder/Mapper
- Velg den 6. mappen
- Velg det 6. bildet
- Sett bildet på bloggen din og skriv litt om det
- Inviter 6 nye og link til dem. Gi dem beskjed om utfordringen.


Jeg tenkte som så at dette var jo piece of cake, hvor pinlig kunne det bli liksom... Tror kanskje jeg var liiiiittt tidlig ute med å tenke den tanken! :P

                             Bilde nr. 6 i mappe nr. 6: Bootylicious! 

Ja, hvordan skal man forklare dette da... For de av dere som lurer på om dette er min ræv, så kan jeg fastslå med en gang at det er det ikke! :P Så ingen comments på det, thank you very much... Min far og jeg var i New York for halvannet år siden, og et av de stedene vi endte opp var Wall Street. Og på Wall Street er altså denne skulpturen "Wall Street Bull", evt "Charging Bull", blitt plassert. Skulpturen, som får en til å lure litt på om en har havnet i Spania, er et symbol på en aggressiv økonomisk blomstring i finansmarkedet, og det på alle måter later det til :O Great balls of bronze og Bull definitely got back liksom... Erhm :P Det er kanskje ikke så lett å se at det er en okse fra denne vinkelen, men dersom en har sett denne saken både foran og bak så kjenner man den igjen! Anyways... Det første vi så av denne oksen var heldigvis fronten, og min far var helt klar på at jeg hadde å posere sammen med dyret. Det var jo for så vidt ikke noe stress i og med at oksen faktisk er ganske kul på forsiden (og det var bilde nr. 5), men som det meste annet så hadde jo denne oksen også en bakside... Før min far i det hele tatt får tenkt seg om, så snur jeg lynraskt på hodet og utbryter "Ikke faen!" Selv jeg har grenser når det gjelder å bli avbildet, og for denne jenta går grensen ved bronseballer! Og det er vel igrunn det som er å sies om dette bildet :P

Som de fleste andre enten har eller ville ha gjort, så utfordrer jeg alle som leser dette innlegget! Dere som tar utfordringen eller har tatt den fra før av kan jo legge igjen en liten notis på dette innlegget i form av en link, så skal jeg ta turen innom og sjekke det ut! ^^ 


Helt til sist vil jeg bare minne om at konkurransen min avsluttes i morgen! Ønsk meg lykke til med å kåre en vinner, I'm gonna need it... :P 

10 comments:

Mammabenti said...

ja de er kjempe hærlige de skoene der da:D synd jeg ikke kan gå med dem..

Cecilie said...

Skulle gjerne tatt utfordringen din, men da tror jeg Marie hadde blitt en smule sint ettersom bilde nr seks er av henne i en veldig uheldig grimase... :P

Karoline said...

For et fantastisk bilde!<3

Hanna - ylini said...

haha, du har den beste selvironien, kristine!
skal se om jeg tør å ta utfordringen.
hadde jeg kun sett bildet, hadde jeg trodd moto moto hadde fått sin egen bronsestatue. :P

Anonymous said...

Oksen på WS jo! Mange tror vi har hentet inspirasjon derfra til logoen vår på Kreativ Strek ;)

bare sjekk ut www.kreativstrek.no!

Og gjerne bloggen min også ;)

Anonymous said...

haha, JETT om streva med å se hva det var :P

Caroline said...

Hahaha, bra bilde!

Abra said...

Hvem er det som faktisk har bilder i mine bilder mappen :P?

fikk plutselig en stor trang til å dra til wallstreet........ ;3

It's Aggy bitch! said...

hahaha tidig bilde :p

Anonymous said...

Haha, genialt bilde :D