Wednesday 4 February 2009

Kristine Amalie says goodbye...

Hei folkens. Dette blir et veldig kort innlegg.... Jeg vet at klokken enda ikke har slått tolv, men jeg velger å avsløre hvem det er som har vunnet konkurransen. Alle svarene var veldig gode, men jeg måtte kåre en vinner... Og det ble Nils! Svarene hans var ikke akkurat lange, men de var smarte. Og ja, han har veldig rett i at jeg kunne gjort alt på spørsmål 2 :P Så gratulerer! ^^

Det riktige svaret på spørsmål 2 er at jeg aldri har gitt en NSB-ansatt verbal voldtekt, og det var det bare én person som svarte riktig på :P Men begrunnelsen for svaret stemmer ikke, om dere skjønner hva jeg mener... Det er selvfølgelig veldig hyggelig å høre at man virker koselig, men i real life så tror jeg hun ville fått et annet inntrykk. Jeg er nok mer krass og sær enn hva jeg gir meg ut for skjønner dere... Vet ikke hva mer jeg skal si igrunn, er litt sånn speechless atm...

Dette er forøvrig mitt siste blogginnlegg! Kommer ikke til å slette bloggen, men det blir ingen innlegg på en stund. Om jeg begynner å blogge igjen er usikkert... Men tusen takk til alle som har fulgt med da! ^^ 

Bye bye folks, take care!
- Kristine Amalie :)




Följ min blogg med bloglovin

Blogglisten

21 comments:

Unknown said...

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei :( Ikke slutt!!!! *stort gråte fjes*!!!!!!!!!!!!!!!

Og gratulerer Nils :)

Abra said...

du tror aldri på meg men nooooooooo hvor skal jeg få mine fashiontips fra? 1?!?! seriously ekke et bilde som går ulagra for future studyin slik at det kan brukes for å bedre kvinneheten allment :D!

Abra said...

Jeg ber.

Krii said...

haha, syns begrunnelsen min var litt bra jeg;p haha! Men kanskje du egentlig er slem i virkeligheten:) neijda! men ikke slutt å blogg da:p

Anonymous said...

Nei, nei, nei. Du må ikke slutte! Dette er jo altid god lesing, på mange måter er denne bloggen perfekt. Du har klart å få til en fin balanse mellom, det seriøse, morsome, provoserende og underholdene.

Vår så snill, ikke slutt med bloggingen.

Hanna - ylini said...

enig, ikke slutt! :( du kan jo evt. bare blogge litt sjeldnere? sånn, når du føler for det? jeg merker også at jeg går lei hvis jeg blogger mye.. men ikke slutt, bare blogg i blandt istedet!

Siri Helene said...

Så teit at du slutter, liker å lese bloggen din :)

K(ristine) A(malie ) said...

Anonym: Jøss, det får man si... Første hyggelige kommentaren av den anonyme typen jeg har fått jo! Tusen takk skal du ha for det ^^ Men du trenger jo ikke være anonym for å si noe sånt da.

Hege: Som sagt, kan hende jeg begynner igjen... Vet bare ikke når :P

Abra: Sjekk Hannas blogg, hun er flink! Ellers så har du jo også Krii :)

Krii: Begrunnelsen din var veldig søt, og jeg setter pris på at du syntes jeg er koselig, men dessverre så er det som jeg skriver :P Vurderer å gi deg en liten premie, siden du faktisk var den eneste som svarte riktig!

Hanna: Jeg bare orker ikke blogge for tiden, er litt mye som skjer... Kan hende jeg begynner å blogge igjen om en uke, en måned, tre måneder, ett år... Jeg vet ikke, men jeg orker ikke ha det "presset" på meg akkurat nå.

Siri: Sure you do...

Maria Isabell said...

Hvorfor skal du slutte å blogge? ;o

K(ristine) A(malie ) said...

Maria: Jeg bare orker ikke å blogge sånn som ting er nå. Er ikke utelukket at jeg begynner å blogge igjen, men må bruke kreftene på noe annet akkurat nå :)

Krii said...

åh! så koslig da! hehe, mailen min er : Krii91@hotmail.com men jeg har ikke msn for tiden, så da veit jeg ikke om det hjelper at du legger meg til. hmm..

Anonymous said...

fint bilde :)

Lykke li said...

Skjerpings Kristine, ikke slutt med bloggingen, du vet du vil :D <3 Høhø.

Digger den nye layouten :D

Unknown said...

Seriøst? :P Slutter du å blogge? følte nesten du datt langt ned på prioriterings listen min nå :)
Synd....

Marthe Sofie said...

åh, er det ikke kjedelig å SLUTTE å blogge? :p kjennes nesten som avhengighet fra min side

Anonymous said...

.(

Krii said...

sv: haha, ja det er merkelig i høyeste grad. men underholdende!:)

Camilla Didriksen said...

Så fint bilde :)

Anonymous said...

Gratulerer Nils:)

It's Aggy bitch! said...

fint bilde søta :)
håper du får tatt en pause og kommer sterkere tilbake seinere! ;)

Unknown said...

Så fin header, hva med å lage en til meg? ;-)