Monday 2 March 2009

Dress me in a Container <3

Jeg har blitt stormforelsket i klesmerket Container! Ikke bare er designet ultrafeminint, men passformen er helt perfekt for en normal kvinnekropp :D Designet og mønstrene blir litt spesielt for noen kanskje, men me is looooooving it! Noe av det jeg syntes er genialt med dette merket er at selv om det er mye blomstermønster og stor fargebruk, så har de klart å finne en balanse slik at man ikke ser ut som man går rundt i bestemors gamle gardiner - og DET må jeg si er sabla godt gjort :P Dessuten er mange av stoffene de bruker sinnsykt florlette, så de er en drøm å ha på seg! Container er et dansk merke, og eies av Anita Holk. Merket selges i over 150 butikker i Danmark, og på internasjonal basis finner du merket i Norge, Sverige, Tyskland, England, Spania, Italia, Finland og Russland. Her er en liten smakebit av Containers kolleksjon for denne våren: 


                                      Today's Look 1: Sart "skjønnhet"



Denne kjolen er min soleklare favoritt! Seriøst, den er så florlett at det føles ut som man kan fly i den! Kanskje litt uvanlig å se meg i noe som er såpass feminint, i og med at jeg som regel er litt mer rocka :P Temaet er roser, bittesmå roser ^^ Kanskje litt for kaldt enda til å gå ut sånn som på bildet, men gjett om denne kommer til å bli en hit i sommer! Tightsen er forøvrig også fra Container. Skoene er fra Bianco, not that it matters really...


                                     Today's Look 2: Blomsterpiken



Det eneste jeg mangler her er vel en blomsterkrans :P Hihi... Som jeg sa tidligere, så liker jeg at det går an å bruke blomstermønster uten at det ser ut som om man sprader rundt i bestemorsgardiner! Man får en liten følelse av at man befinner seg i en blomstereng i denne kjolen, og akkurat nå er det en meget deilig følelse ^^ Selv om jeg aldri har sett så mange små blomster på en kjole, så blir det fortsatt ikke for mye :) Man må gjerne få mene det stikk motsatte, for all del liksom, men jeg liker det nå ;) Forøvrig kan man få en litt mer "rampete" look ved å bytte ut tightsen med jeans!


For å se hele kolleksjonen for denne våren, kan du trykke HER! :)

7 comments:

Anniken said...

heisann sveisann:D nei jeg har ikke blogglovin jeg:P hva er det egentlig? hehe her ser du jeg følger meg ha ha:P
Ja veldig annerledes og se deg i sånne kjoler, men fint da^^ du passa skikkelig godt med de!:D
Oi nå fikk jeg skikkelig sommerfølelse av de kjole altså;D

Unknown said...

oooh :D:D:D likte de klæra!

Hvor i Norge får de kjøpt de klæra? :D:D:D:D

K(ristine) A(malie ) said...

Nikki: Hihi takk for det ^^

Hege: Du får kjøpt de på Sofies Villa på Teie! :)

Anonymous said...

så gøy å høre at du har lakt meg til på bloglovin! :D

Anonymous said...

jeg har aldri hørt om klesmerket før!

AlexandraEi said...

Så søte du var!:) jeg la deg til på bloglovin!;)

K(ristine) A(malie ) said...

Margrete: Nei det er ikke så kjent her hjemme tror jeg, hehe :P

Alexandra: Tusen takk for det! :D Har lagt deg til også ^^