Sunday 15 March 2009

Facebook's sykelige trang til stadig å ommøblere!

Hei folkens! Jeg er sikkert sistemann i rekken til å nevne dette her, men.... JEG HATER KUKDESIGNET TIL FACEBOOK!!!! Hva faen er greia, hvorfor hvorfor hvorfor?! Hadde nettopp vendt meg til det gamle, og så skjer dette her?! Forbannade suklemokker ass! Nå syntes jeg de burde begynne med valgmuligheter, sånn at folk selv kan få velge hva de vil ha! Så mye som man bruker Facebook må det jo være anvendelig, right? Akkurat nå er det jo bare rot, rot og sa jeg at det var ROT? Som Hanna så fint skrev i sin status: En sykelig trang til stadig å ommøblere! Litt sånn som Hanna selv kanskje, men i motsetning til Facebook så vet faktisk Hanna hvordan man kan få et vellykket resultat! :D

Videre... Jeg er amper i dag, skikkelig amper. Mest grunnet fordi jeg har en hals som hjemsøkes av motorsager :| I natt så våknet jeg av at jeg ikke fikk puste, fordi at nesa og halsen var pottetett :S Har opplevd det et par ganger før, skikkelig ekkelt! Føles jo ut som man kveles liksom... Menmen, man blir jo frisk igjen! Kanskje litt greit at jeg fikk dette nå, og ikke om halvannen uke - for da har jeg jo bursdag :D The big 2 0... Blir moro ^^ 

Dette ble egentlig et litt kjedelig innlegg... Får skylde på at jeg er syk :P Men vi kan jo sprite det opp med litt bilder! Disse ble tatt i går, med hjelp av min kjære Mamma *elsk*, til den fine klangen av min fantastiske nysing og eksepsjonelle hosting :P De er til den teateroppgaven jeg skriver på! Er meningen at de skal være litt sånn "creepy" :P 




Ke dokker trur? :)



16 comments:

Anonymous said...

liker designet på den nye Face'n, men det greiene på siden (sånn nye vids og public profiles etc) er bare messy ;/

AlexandraEi said...

Jeg fatter ingenting av den nye facebooken...:(Jeg har konkurranse på bloggen:) Kjekt viss du vil bli med:)

Hanna - ylini said...

hihi ^^
ja, "highlights" er totalt unødvendig på face -_-
jeg gleder meg til 28. :D
ooog. tøffe bilder, likte det midterste best, selv om det nederste var mest creepy :P

Unknown said...

Driiiiiiit kule bilder :D:D:D:D:D Får jeg se gjennom portfolioen før du gir den til goodnow? Me wanna see!!

Og helt enig! Jeg vil ha tilbake sånn som det var, facebook altså... De bør la oss få bestemme selv, og hvis de skal ommøblere bør de ihvertfall gjøre det mer brukervennelig!

Krii said...

fancy bilder;D hehe. Ja, hvorfor må face bytte om designet sitt hele tia, blir forvirraa!

AlexandraEi said...

Kjempe stillige bilder du har !;)

Anonymous said...

Jeg hater det også. Bigtime.

Skulle ønske vi kunne få valgt selv hva vi ville ha :)

Anonymous said...

haha, artig du skriver. kjenner meg litt igjen i skrivemåten din ;p

Marianne said...

Jeg liker ikke designet på den nye face, alt er så rotete og lite strukturert! Stilige bilder.

Anonymous said...

Så kule bilder :-)

It's Aggy bitch! said...

wææ for noen bilder :P

mhm jeg og hater nye fjæsboka.. nå som jeg nettopp hadde klart og like den 'gamle' :P

Krii said...

sv: takk:D

Camilla Didriksen said...

Jeg er SÅ lei av bytting på design hele tiden. Hadde nesten akkurat blitt vandt til det andre. ARG!

Anonymous said...

så mye rot på den nye facebooken:(


mye ryddigere på sida di her:) smart å ha helt enkelt design, og de skyene var jo bare supersøte:D

Unknown said...

Jeg liker den nye facebook'n nå jeg ;-)

Anonymous said...

knallj!

Ja, jeg har kommet hjem fra Finland! Guud, det var godt:)