Friday 13 March 2009

Momsepomsen is Down With The Sickness!

Ja, da har Momsepomsen altså blitt syk igjen etter å ha sjanglet siden forrige uke... Jippi!! :| Dette er jo perfect timing i og med at jeg har under en uke på meg til å bli ferdig med en teateroppgave som teller 25 % av den totale karakteren i det faget... Jaja, det ordner seg vel! I dag har jeg en av de dagene der jeg ikke aner hva jeg skal blogge om, så da gjør jeg det enkelt og slenger inn et par musikkvideoer. Den første er "Trigger" med In Flames, et band som en viss person ved navn Nils har klart å få meg hekta på :P Så hvis man liker melodic death metal så er dette bandet for deg! Den andre er "March of Mephisto" med Kamelot, et band som ikke er å finne på Spotify :( Flaks de er nesten alle andre steder! Enjoy :) 






Oh jo, en ting til! Jeg lå på 4. plass på Blogglisten i går, selv om jeg ikke hadde noe blogginnlegg! :D



Noen som skal noe morsomt i helgen? :)

6 comments:

Marthe Sofie said...

skal bare være med kjæresten :)

Anonymous said...

Man blir som oftest syk når det passer minst.

Karoline said...

En 4 plass er jo kjempe bra!<3

Anonymous said...

jeg skal kose meg sammen med kjæresten:D

Krii said...

oi, gratiss med 4 plass da:*

Monica said...

in flames<3