Tuesday 3 March 2009

"Fikk katten for mye Mary Jane? :O"

La oss forestille oss følgende situasjon: En hyper katt. Hvordan skal man roe ned en hyper katt? Kose med den? Snakke rolig med den? Gi den Ritalin? :O I og med at jeg ikke har katt så vet jeg ikke hva den beste løsningen er. Til tross for det så vet jeg hva den dårligste løsningen er! Jeg leste på vg.no om en fyr på 20 fra Nebraska som hadde dette problemet, og mente at den beste løsningen på å roe ned en hyper liten kattunge på 6 måneder var, hold dere fast, å putte den stakkars lille krabaten inni en marihuanapipe! Kan dere tenke dere?! Inni en liten glassboks satt da Shadow, omgitt av marihuanarøyk :| Jeg klarer ikke si noe mer enn dakar lille pusen :'( Se på den daaaaa!!

Se på denne lille hjerteknuseren, sett noe så nydelig ^^ Tenk å stappe en sånn skjønn liten skapning inni en jævla doppipe! Forbannade idiot! ARGH!!! Er det mulig å bli så tett i pappen?! Eller, jo det går faktisk an med god hjelp fra Mary Jane - noe han tydeligvis hadde fått mer enn nok av! :| Lille Shadow har heldigvis fått et nytt hjem, takk og pris for det :') Må Shadow leve lenge :D


9 comments:

Anonymous said...

Så utrolig nydelig <3

Anonymous said...

nåmmen <3

Malina said...

Helt sykt. Den var kjempesøt :)

Linda said...

At det går an! :o

AlexandraEi said...

Den var kjempe søt! Jeg legger deg til på bloglovin, håper du gjør det samme!:)

Jorunn said...

Jeg leste det jeg også.. Ble kvalm inni meg... Katter er ofte hyper bare i en liten stund, når mine er hyper leker de ofte med hverandre. Hvis vi ikk orker det skiller vi dem litt. Så går det over. Vi doper dem med andre ord ikke ned for å løse problemet... For en type!

Anonymous said...

Tusen takk, han er veldig flink!

Tihi, jeg bodde rett ved skolen din før :D

Anonymous said...

stakkar pus!

Hanna - ylini said...

jeg blir så provosert av denne typen hendelser at jeg ofte lar vær å klikke meg inn på artiklene. er helt grusomt hvor lite respekt noen mennesker har for andres liv. bleh. :P