Tuesday 3 March 2009

Har du lyst på Spotify? :)

En program som streamer så og si all musikk når du søker på sang eller artist, og du slipper å tenke på å skulle laste det ned. Høres ut som et ganske greit konsept, eller hur? Vel, med Spotify er det mulig! However, for å laste ned Spotify så trenger du en invite, og de vet jeg enkelte har strevd litt med å få fatt i. For ikke veldig lenge siden fikk jeg tips om en side der det blir donert bort invites hele tiden, og den hadde jeg tenkt til å dele med dere:

Få deg Spotify du også: http://spotify.mikromann.net/ -> Alt du trenger å gjøre er å skrive "Ja" i ruta over knappen der det står "Opprett Spotify konto". Dette vil du ikke angre på!! :D

Ellers hvorfor er Momsepomsen så veldig aktiv i dag... Jo, Momsepomsen er syk :( Så da er liksom blogging litt underholdende ^^ Har vært inne på en god del nye blogger i dag også, er så mange spennende der ute :D Som Alt du vet er feil, som skrives av vår alles kjære Linnie ^^ Hun har en helt utrolig god sarkatisk tone i innleggene side, jeg ler hver gang :P Eller en ny en jeg ble anbefalt i går, bloggen til Emily. Noe jeg liker veldig godt med den er at det skrives på engelsk, en veldig(!) god engelsk :D Så har du bloggen Living White, der gårsdagens innlegg hadde en veldig morsom vinkling på hvordan bloggeieren innser når hun står i dusjen at hun er i ferd med å få parkeringsbot! :P Jeg er vel ikke akkurat først ute med å komme med blogganbefalinger, men... Håper de faller i smak ^^

Nå må jeg pleie nese og hals, hater å være syk.... Har du vært skikkelig forkjølet i år?

Ha en god kveld, folkens! :D



13 comments:

Johanne said...

Jeg har spotify, herlig program :D

Anonymous said...

Jeg har Spotify, det er greit å bruke når man vil søke opp ny musikk, men alt i alt foretrekker jeg iTunes.

God bedring! Jeg har vært litt forkjølet, ikke så voldsomt. Jeg blir veldig sjelden skikkelig syk.

Renate said...

Har ikke vært forkjølet på en god stund (bank i bordet). Du får ha god bedring :)

Anonymous said...

SV: kjøpte den på bikbok. dritfin er'n!

angående spotify. jeg foretrekker frostwire. når du først finner fine sanger, er det jo greit å kunne lagre dem, så du senere kan legge dem inn på ipod osv. ellers kan man jo glemme de. personlig bruker jeg itunes. meget fornøyd, hoho!

Anniken said...

ååå takk:D Nå har jeg også spotify!:) Venta på spotify invitasjon fra en venn, men får den aldri, så nå ble jeg glad!

Maria Helene Nilsen said...

Spotify er et bra program ja, har det selv :)

AlexandraEi said...

Det er så skummelt med nye program!:P Jeg har konkurranse på bloggen som er kjempe lett! Kjekt viss du ville vært med!;)

Krii said...

har spotify:D Og elsker det, spesielt siden jeg ikke får laste ned noe som helst med den pcn her;D

tror ikke jeg har vært ordentlig syk i år enda! hehe. god bedring<3

Malina said...

God bedring :) jeg har en konkurranse på bloggen min nå, håper du vil være med å delta :)

Karoline said...

ELSKER Spotify! Og vi snakker..ELSK!

Anonymous said...

hmm,kanskje det ja ;)

Anonymous said...

Hei
Takker for all besøk jeg får på siden via bloggen din :)

Caroline said...

Takk for Spotify! :D