Friday 20 March 2009

My true coloured faces :)

I et desperat forsøk på et seriøst innlegg så ender jeg altså opp med å vise frem en russegenser...


Today's very(!) casual look består av en ekstremt behagelig og fargerik genser fra Russeservice, en genser som for så vidt beskriver hele meg! I og med at alle mine sanne ansiktsuttrykk kommer for en dag :P Jeans fra Acne, og sko fra Bianco :)

Akkurat nå så koser jeg meg med Norske Talenter :) Må si at det er veldig mye bra denne sesongen! Var det noen flere enn jeg som digget den lille tryllekunstneren (Brian tror jeg han het)? ^^ Ha en super fredagskveld! :D

12 comments:

Anonymous said...

Sv: Haha, takk<3

Russegenserne fra Russeservice ER virkelig det diggeste å gå i (for tiden). Strike a pose? You did it great ;)

Mm, tryllekunstneren var skjønn!

Shelly said...

Så stilig genser!

Er mye bedre og gå med behagelige klær, hvertfall på en fredag ;-)

Hanna - ylini said...

omg, kul russegenser! sånn man kan gå med utenom russetiden og. nice!
og awesome poses ^^

Krii said...

er mange flinke med i norske talenter i år ja!!

Mella said...

Så kul genser! :-D

AlexandraEi said...

Han er så utrolig søt!:)

Anonymous said...

åå, stilig genser :D

Anonymous said...

den genseren så kjempe god ut!

Anonymous said...

sv: haha, det er forstårlig :p
husker før, så var jeg hos bestemor flere ganger i uken, og da henne meg bare pølser :P hater det nå

It's Aggy bitch! said...

tøff genser :D

Siri said...

sv: tusen takk :-)

Maria Isabell said...

Brian er ett av de søteste barna jeg har sett <3 Ble helt forelsket jeg!