Thursday 5 March 2009

Var det noen som sa at Donald ikke bruker bukser?

Er det noe jeg har fått inn med morsmelken, så er det Donald Duck! Den tegneserien har vært en del av livet mitt så lenge jeg kan huske. Hver eneste morgen i mange år leste jeg Donald til frokosten, egentlig hver eneste gang jeg spiste. Bortsett fra middag da selvfølgelig, da det å konversere til maten ble lagt ekstra vekt på. Anyways, har aldri gått lei den anda! Abonnerte på Donald i en 13-14 år tror jeg, samt at min far hadde jo spart opp en fin samling av blader og pocketbøker før min tid igjen... I tillegg til dette har vi en 20-30 bøker med de aller første årgangene, så det er nok av lesestoff :P Anyways... For ikke veldig lenge siden så diskuterte en kamerat og jeg dette med bruken av dyr i tegneserier, og da kom vi inn på spørsmålet om Donalds manglende bukser. Min kjære kamerat syntes nå det er en viss motstridighet mellom manglende bukser og badehåndkle rundt livet, og det har jo alltid vært "alvorlige" diskusjoner om disse ikke-eksisterende buksene. Som barn (da mener jeg under 12 år) så tenker man selvfølgelig ikke på dette som noe uanstendig, i og med at man i den alderen som regel ikke helt har nådd punktet der man er en fullutviklet koffert :P Dette med at Donald ikke dekker til stussen i offentlighet er ikke noe jeg har hatt store problemer med, men jeg skal innrømme at sånne ting som dette igrunn er ganske disturbing:



Nå har vi i alle fall fått bekreftet at Donald i aller høyeste grad bruker bukser, noe jeg syntes han bør fortsette med... Tviler på at det er Disney som står for denne her da men :P Er det noe jeg ikke vil se nå, så er det en oppfølger hvor Mikke Mus tar av seg på overkroppen og avslører at han har et velutviklet fremskrittsparti :| :P

4 comments:

Hanna - ylini said...

...nå tror jeg du nettopp visket bort ti år av barndomsminnene i hodet mitt..

neida, hahah, tror jeg har sett den der før, nasty XD

It's Aggy bitch! said...

hahahha Donald :P

AlexandraEi said...

haha morsomt

Agnethe said...

Morsomt :)