Tuesday 7 April 2009

Den Spinnville Døgnflue!

Heisann people! Har ikke blogget på en stund nå, vært litt vel bombardert av skole og sykdom... Dette her blir bare et antrekksinnlegg, er så trøtt at jeg holder på å krepere! Litt spinnvill døgnflue kan man si :P Kommer tilbake med noen artige festbilder senere, fra bursdagsfeiring og sånt! Fyllte jo 20 for ikke mange dagene siden ^^ Anyways... Jeg håper folk har hatt en fin påske så langt! Kos dere videre :D

Today's Look: I'm a Fake :D

For noen år siden så ble jeg tipset om bandet The Used, og to venninner og jeg gikk sammen om å kjøpe The Used t-shirts med "I'm a Fake" trykk på (en sang av de) - derav I'm a fake :P Sånn ellers er jeg helt ekte vare, bare sånn at det er sagt x) Ellers så har jeg på en hals av merke Klomp Design/KlompArt, et merke som min gode venn Hanna står bak :D Hun som har strikket den, and mich is in løøøv with it! Skoene fra Moods of Norway er jeg like forelsket i, fikk i bursdagsgave! Resten av antrekket består av en helt normal svart bukse som holdt på å kvele meg i dag morges, helvetes pølseskinn :( Samt en plain svart genser fra BikBok. Armbånd fra Banana Republic og Neste Stopp, og solbrillene mener jeg er fra Voice of Europe (ikke helt sikker på den der) :P


8 comments:

Anonymous said...

Tøff outfit :) Men nå bør du legge på deg syns jeg!

Krii said...

til anonym: K.A er fin som hu er! :)

sv: Takk! Men var ikke helt fornøyd, blei så lite bildet, så lagde den dobbel! Får ha den til jeg finner noe bedre tenker jeg! hehe:)

margrete said...

Er så glad for at jeg enda ikke har vært syk! jeg tror jeg er den eneste i hele Norge!

AlexandraEi said...

Du er kjempe pen søta !;)

margrete said...

hvilke solbriller hadde du på deg? :)

K(ristine) A(malie ) said...

Anonym: Å kom igjen a, ikke de greiene der nå igjen! Jeg er ikke undervektig, punktum finale :)

Krii: Takk skal du ha! ^^ Det er du og :D

Alexandra: Awh, søt du er ^^ I like måte :D

Margrete: Fy fader, da er du heldig!! Solbrillene er fra Voice så vidt jeg husker :)

AlexandraEi said...

Håper du bli helt frisk snart!:) Kiåt å være syk i påsken!

Anonymous said...

heha, likte the Used før :'D