Monday 26 October 2009

Bacon-snufs, hekseskudd og smertefull visdom!

Det er høst. Det er mørkt ute. Det regner. Og sist men ikke minst, det er tid for sykdom. Mamma, no need for bekymring; har bare fått litt sånn bacon-snufs! Heldigvis så er det ikke sår hals som plager meg mest, for en gangs skyld kan man vel si :P Neida... For noen dager siden så pådro jeg meg et muskulært hekseskudd i korsryggen (som med litt Pinex Forte blir stadig mindre merkbart), og i går så begynte tannkjøttet rundt min fremtredende visdomstann å verke som et helvete. Så konklusjonen på dette jeg-syntes-synd-på-meg-selv-og-trenger-kjærlighet-og-omtanke-innlegget er at vond rygg, vond munn og sår hals er noe jeg ikke unner min verste fiende engang! Om bacon-snufsen utvikler seg til svineinfluensa, noe jeg overhodet ikke har tid eller anledning til, da drar jeg hjem til Mamma!

Nedenfor her ser dere forresten resultatet av å øve i et gammelt kostymerom der det finnes ytterst få kostymer igjen.



Stay healthy, folks! :)

5 comments:

Anonymous said...

Du ser ut som en flis!

Hanna - ylini said...

^
Du høres ut som en gris! :D

Innbilte meg at jeg kommenterte på dette innlegget jeg :P Yay for Kristine som blogger igjen! Har alt sett kostymet jeg da ^^

margrete said...

Sv: Så bra! jeg kommer nok til å være der en stund jeg og :)

K(ristine) A(malie ) said...

Anonym: Hør på Hanna, hun har helt rett!

Hanna: You go girl :D

Hanne said...

Håper formen din er bedre i dag:)