Friday 30 October 2009

Nøff, nøff og mere nøff :(

Nøff nøff nøff nøff... Jeg bare måtte få nøffesyken, bedre kjent som svineinfluensa :( Jaja... Jeg dro ikke hjem til Mamma da, orket ikke det. Samt at det hadde vært ekstremt teit å smitte foreldrene mine :P Kjæresten er det liksom ikke så farlig med! Nøff nøff, Nils Henrik ^^

Neida, håper jo selvfølgelig at han ikke blir syk! Han har vært helt fantastisk denne uka!!! Neste gang han er syk så skal jeg gi han like bra behandling :) Det betyr vel mest sannsynlig sykesøster-drakt... x) Anywhoooo... Ifølge min far så er dette måten å unngå svineinfluensaen:

Hvordan unngå Svineinfluensaen:

1. Ikke gå ut i grisevær.

2. Unngå områder som ser ut som en svinesti.

3. OK å treffe Ole Brumm, men unngå Nasse Nøff.

4. Ikke lek "Sett hale på grisen".

5. Pass deg for grisekjørere.

6. Unngå bøter - det er svindyrt.

7. Hold deg unna folk med syltelabber.

8. Kast ikke perler for svin.

9. Unngå smør på flesk.

10. Ha ikke sex med sofagriser. ->
Det var vel her jeg dreit meg ut... x)

PS: Får du ikke influensa innen jul har du griseflaks!

Som sagt, jeg klarte 9 av 10 x) Hihi, neida... Pjuskepelsen min har blitt så flink til å trene han nå, så kan vel egentlig ikke kalle ham en sofagris - ikke på ukedager iallefall! ^^

Bildet under her ble tatt en veldig kald morgen for ikke lenge siden, det er en frossen bilrute som gjorde at jeg kom veldig i julestemning! *Glede seg til jul*



Have a cold one, Folks! :)


6 comments:

Unknown said...

Skal vi se... Jeg har driti meg ut på 1, 2, 3 (ei jeg kjenner skal kle seg ut som Nasse Nøff på Halloween, var med å kjøpte kostymet), og 5 :P

Digga lista!

God bedring vennen min <3

Unknown said...

glemte og nevne at jeg ikke har blitt syk ;)

K(ristine) A(malie ) said...

Haha :P Bra den fallt i smak ^^ Hege, må holde deg unna Nasse Gisse Gasse!!!!

<3

Hanna - ylini said...

Hvis jeg ikke får svineinfluensa innen jul, da har jeg griseflaks. Har jeg griseflaks, får jeg svineinfluensa. Bah. :(

Thor Erik said...

Hehe, fikk en god latter :)

har greid å holde meg unna allt <3

God bedring!

K(ristine) A(malie ) said...

Hanna: Ikke sant :( Hvis ikke det er svin, så er det svin.

Thor Erik: Hehe bra det var underholdende ;) Fortsett å holde deg unna alt på listen ^^