Friday 24 October 2008

Weekending!!

PHEW!! Det gikk heldigvis bra med teaterfremføringen i går, syntes gruppa gjorde en kanonjobb alt tatt i betraktning! At vi fikk til dette her i det hele tatt viser bare hvor bra vi jobber sammen ^^ So well done, guys!!

Denne helgen har jeg satt meg som mål å bli ferdig med det matteprosjektet vi holder på med for tiden. Har en avtale med læreren om at hvis ikke jeg leverer det innen tirsdag må jeg vaske kontoret hans resten av året, og det har jeg liten lyst til for å si det sånn :P Høres litt rart ut kanskje, men det er liksom sånn med meg at jeg må ha en slags avtale for å få sånne ting unnagjort raskt. Fristen er jo ikke før om en uke da, men liker å være ute i god tid! Anyways, dere andre får kose dere masse i helgen!

Noen som skal noe kult? :)



"Get Out Alive" - Three Days Grace

1 comment:

Hanna - ylini said...

elsk sang <3
jeg skal på omg08! glede seg! :D