Sunday 26 October 2008

Kronisk latterkrampe :P



"Hahahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!"

Kort oppsummering av helgen min det der, grunnet et ganske interessant besøk av en kamerat ved navn Lars-Christian. Altså det er enkelte ganger da jeg ikke har krefter nok til å slutte å le hvis jeg først begynner, og da kan jeg le av en knappenål liksom; det vil si, det er ikke jævlig mye som skal til. I og med at jeg faktisk er en koffert i tillegg til den egenskapen, så... Ja, da går det som det går ;P Har hatt sånne ekstreme latteranfall når jeg helst ikke skal det, som f.eks midt i skoletimer. Som regel så går det jo over etter en liten stund da, eller etter en lang stund... Gårsdagen var derimot rekord for min del, i nesten NI timer lo jeg! Alt man kunne le av det lo man av, om det så var noe på TV'en, tragiske jokes eller helt normale ting som tekopper og bananer. Greide faen meg å få noe koffert ut av en tegnefilm liksom... Ikke spør meg hvordan eller hvorfor, men det var der vi var :P Altså, når man er sammen med en person som får deg til å le så og si hele tiden, samt at du har en og fire cider innabords, så går det utover magemusklene til slutt (*au*). Her snakker vi magekrampe deluxe! Dessuten hadde vi det jævlig mye moro med en sånn laser-sak. Vi drev og lyste inn gjennom rutene til naboer og i det hele tatt her hjemmefra, mye kulere enn å tulleringe til folk :D Alt i alt, hysterisk morsomt!

Og btw LC, jeg ler ler faen meg enda xD Håper Pinkifikasjonen er ute av kroppen din ;)

Noen andre som har ledd mye i helgen eller? :P

7 comments:

Lykke li said...

Hehe, en god latter forlenger livet ! :D

K(ristine) A(malie ) said...

Da har jeg forlenget det kraftig ;P

Hanna - ylini said...

..sa mannen og lo seg i hjel!
haha, neida.. alle skulle hatt minst én latterkrampe om dagen, sunt og bra for magemusklene! :D

K(ristine) A(malie ) said...

Å Hanna... Nå ler jeg igjen!! Å tragisk...

Margrete said...

hahaha!

veronika said...

tusen takk for omtanken ;D fikk snakket med noen idag :) du har en utrolig søt blogg ;D

Kristine said...

elsker å le, men tror nok ikke at jeg har ledd like mye som deg denne helgen ;-)