Tuesday 11 November 2008

Unødvendig tullball!

Jeg hadde aldri trodd at jeg kom til å blogge om traffikken i Tønsberg, men i dag så har jeg en meget sterk trang til å ta det opp! Altså, i denne byen så er det en god del mennesker som velger å kjøre Nedre Langgate (man kjører forbi McDonald's, om det sier dere noe...) dersom man skal inn og ut av byen. Tønsberg er jo en liten by, og det er liksom ikke så mange kjøreruter. Så hva skjer når Nedre Langgate blir stengt? Jo, da stopper hele jævla traffikken opp! Min mor kjørte meg til skolen i dag morges, og vi brukte en halvtime på å kjøre ca 200-300 meter! Jeg skjønner at man skal legge nye vannledninger eller hva faen det var, men dette må da kunne gjøres på tidspunkter traffikken ikke er noe problem, som på natta. Står man bare litt på så får man mye gjort på noen timer. Velvel, liten by med for mange biler!

Anyways... Ble introdusert for bandet "Disturbed" i dag, de er helt rå! Thanks Lacey, you made my day!!



"Get Down With The Sickness" - Disturbed




Slenger med en look også! Stikkord: ULL :D


- Ullkjole fra Voice of Europe
- Genser fra Filippa K
- Ullstrømpebukse fra Lindex 
- Pulsvarmere á la nabo
- Kjede fra Lenni's





Dagens unødvendige opplysning:
Tone Damli Aaberge og Simen Wardenær har ikke slått opp -> Alle tiders ananas!

3 comments:

Lykke li said...

Haha, jeg er FÆL til klage over traffikken jeg og. Er noe å bli irritert over ifølge meg :) hehe.

Liker den genseren/kjolen, ser utrolig digg ut :D

Når kommer du til bergen ? :)

Lykke li said...

KANON ! Gleder meg, og hvor lenge blir du ?

BTW, hvor er money money money --> ?

Margrete said...

Ull er bare så bra på denne årstiden!