Tuesday 13 January 2009

Da vi mammuter trodde ting ikke kunne blir sykere...

Follow my blog with bloglovin´ : Btw, har registrert meg på Bloglovin'! Koselig om dere har lyst til å følge meg der :)

Jeg har sagt det før, og jeg sier det igjen: nå er det på tide at modellbransjen legger på seg litt common sense når det gjelder vekten til folk! Mange har sikkert lest på
seher.no eller noe i den dur at Karolina Kurkova hetses for å ha lagt på seg altfor mye... Her er Kurkova før og etter (bildet er funnet på seher.no):



Erhm... Jeg ser det står før og etter her, men jeg ser så og si ingen forskjell :| Det er vel snakk om å legge på seg mellom ørene... Altså, er dette her noe man ville kalle et krisetilfelle?! Dette her er noe forbanna tull, SYKT er det! Tydeligvis så trener hun bakenden av seg for å opprettholde figuren, men er fortsatt ikke tynn nok for Victoria's Secret. Som modell så skal man helst se ut som om man har postadresse Bergen-Belsen eller Auschwitz, men med en litt mer fancy hårklipp enn det vi så under 2. Verdenskrig! Ifølge Victoria's Secret - ledelsen så burde Karolina Kurkova virkelig begynne å betale husleie i konsentrasjonskollektivet, og se til å skaffe seg et stoffskifte som funker! Man kan jo ikke vise frem sexy undertøy og nesten se litt sunn ut!

Jeg vil bare si tusen takk til hele motesirkuset for at man understreker det faktum at verken undertøy eller klær er laget for oss andre mammuter som veier mer enn 30 kg, og at vi heller burde bruke pengene på noe annet - som å spleise på et nytt stoffskifte til en som virkelig trenger det! Det er da bare rett og rimelig, right? Videre vil jeg beklage på det sterkeste at det kommer en Today's Look under her, og håper ingen føler seg pinlig berørt av å se meg med klær :|






Today's Look:
I dag så har jeg på meg en rosa t-shirt med bilde av en veldig søt katt, kjøpt på Voice i sommer. Genseren er fra BikBok, og vesten og buksen er fra Match. Halstørklet er fra Hard Rock. Av smykker så har jeg på meg et svart plastarmbånd fra Banana Republick. For å komme inn i dette antrekket har jeg brukt to kanner med kalkunfett fra Prior, hvis noen ikke kunne fatte og begripe hvordan jeg hadde fått dette til. Den vanlige sømmen er erstattet med ståltråd fra Biltema for at ikke antrekket skal revne helt :) Jeg har hatt problemer med å puste i hele dag, og jeg tror jeg brakk et eller to ribbein da jeg desperat snørte igjen korsettet :(








Dagens body lotion:
Deep Comfort Body Moisture fra Clinique -> Den er kanskje litt vanskelig å smøre utover, men huden din er myk og smidig hele dagen! Så er absolutt verdt pengene :D

15 comments:

Hanna - ylini said...

haha, veldig bra antrekksbeskrivelse, skal huske det til neste gang jeg kler på meg, så slipper jeg å bruke så lang tid ^^

Anonymous said...

haha du er flink til å skrive^^

It's Aggy bitch! said...

tøft antrekk du hadde :)

jeg ser på top model på mandagene og i går var det hun ene modellen fikk klager fra en klient fordi de ikke ville ha henne fordi hun var pluss size, wtf liksom! hun var ikke LITT feit en gang!!

Anonymous said...

OH NOES a female has shapez !!1!1!!123

I... don't get the modelling buisness, let's just leave it at that, ye ?

loved the outfit description BTW, you're a damn good writer, you know that right ?

see ya 'round

/DS

K(ristine) A(malie ) said...

Takk skal dere ha! ^^

DS: Haha jeg vet nå ikke det da... Men når jeg er opprørt så har jeg ingen vansker for å gi en verbal voldtekt her og der :P Hvem forstår seg på den bransjen da? :|

Cecilie said...

Kult antrekk :)

Altså, jeg ser forskjellen på de to bildene av ho modellen, men det jeg ikke ser er hva som er problemet :P

Er som du sier: Victoria's secret sender jo signaler om at vi som "ikke klarer å konsentrere oss" nok til å få et bra stoffskifte ikke er verdige klærne deres... LOL!

Anonymous said...

du skriver bra! jævlig taper med kroppsfiksering. koker

Maria Helene Nilsen said...

Nei, slike ting er jo helt på jordet. Det der er jo ingenting!

Tøft outfitbilde :)

Caroline said...

Enig i det du skrev om modellbransjen eller hva jeg skal kalle det, sykt!
Stilig antrekk og:-)

Camilla Didriksen said...

Likte antrekket! :)

Mona said...

Ja-a, måtte jo hive meg med på trenden da ;) hehe..

Love YOU <33 OG når skal vi få til besøk og sånn? :O Synes vi skal ta det om ikke så lenge jeg.. Må bare få litt cash først ;)

Mammabenti said...

hehe ja skjærmen er helt rosa, så ser ikke en dritt:S

hmm jepp fyller 20 nå på lørdag, og gleder meg. men etter det så er d jo bare å grue seg til man blir 30 :S

Jorunn said...

Jeg ser forskjell.. Forskjellen er at hun nå ser sunn ut... For tynne modeller syns jeg ikke noe om.. Det skaper ett helt feil bilde av hvordan man bør se ut. At noen er tynne, JA det er sånn det er, men når man skal skape ett ideal da blir jeg provorsert..

Fy som jeg tyter når jeg først sitter i gang.. Hehe...

Karoline said...

Jeg synes ikke hun er blitt feitere..

Hilde said...

Skal legge deg til der, må bare ordne meg bloglovin først :) Stilig outfit btw :)