Monday 19 January 2009

Try me! :D

Karoline hadde et innlegg her om dagen der hun hadde tatt en såkalt utfordring, og jeg ble inspirert til å gjøre det samme. Har endret litt på et par spørsmål da men... Here we go!

The Challenge:

 Hvordan føler du deg akkurat nå?
- Litt sliten etter å ha danset tre dager på rad, først og fremst. Ellers føler jeg meg som helmelk som er kraftig utgått på dato grunnet drittvær, kollektivtraffikk som grenser mot katastrofe og fysikktimer som minner meg på at jeg bare har tre måneder igjen på å forstå faget!

Lag en liste med 6 (u)interessante ting om deg selv:
- Jeg får vel det da...
1. Jeg elsker krimserier. Det er ikke helg uten et godt mord, om jeg så må begå det selv!
2. Jeg har lyst til å stemme Pensjonistpartiet ved neste Stortingsvalg, bare på pur faen.
3. Jeg har veldig sterke meninger.
4. Jeg tenker ikke koffert - jeg er en koffert!
5. En av de tingene jeg har arvet etter min kjære far er dette beregne-god-tid-genet. Jeg er en sånn person som kan komme en time for tidlig, bare for å ha god tid.
6. Jeg blir kvalm av vaffellukt :|

Hva gjorde du for 10 år siden?
- Ikke at jeg husker sånn innmari mye fra 1999, men det jeg husker er at jeg var i Sør-Afrika det året ^^

Hva gjorde du for nøyaktig 1 år siden?
- For 1 år siden så hadde jeg en pause fra skolen. På den tiden så var jeg rett og slett utbrent, klarte ingenting... Så da delte jeg opp det siste året, det vil si jeg gjorde meg ferdig med tre fag og tar de tre siste nå. 

Fem snacks du liker?
- Sjokolade, sjokolade, sjokolade, sjokolade og sjokolade :D

Fem sanger du kan hele teksten til?
- My Heart Will Go On (er man ærlig, så er man ærlig :P), Bibbetibobbetibooooooooo (*Askepott lover*), Electrical Storm med U2, Beautiful Day med U2, Friggin' In The Riggin' med Sex Pistols.

Fem ting du skulle gjort om du var millionær?
- Ingenting jeg ikke har gjort allerede! ;)

Fem dårlige vaner?
- Jeg er sær, egoistisk, retter på engelsken til både meg selv og andre (jeg snakker engelsk som om det skulle vært morsmål, har aldri blitt tatt for å være utlending i England), sjefete og foretrekker å bruke X-IT fremfor å vaske klær (dersom det ikke er spor av flekker altså!)

Fem ting du liker å gjøre?
- Sove, være med venner, holde på med drama, se på TV og sove litt til!

Fem ting du aldri skal kjøpe eller kle deg i?
- Plagg som ser ut som om de er laget av bestemors gamle gardiner, grilldress, ekte pels, knallrosa plagg og truser med fransk åpning!

Fem favorittgjenstander:
- Hmm, skal vi se her da... Jeg er veldig glad i sengen min, det er verdens beste seng!! Ellers så har vi jo pc'en min fra LG som det aldri har vært noen problemer med. Videre så har vi riflen min som jeg bruker når jeg er på duejakt i parken, samt den voodoo-dukken jeg bruker på mannfolk ^^Og så er jeg veldig glad i mursteinen min da, har den med meg overalt :D

Favorittspørsmål?
- You wanna be on top? ;)

                                                                                             Nyeste bilde?

7 comments:

Hanna - ylini said...

lsker sånne spørsmålsgreier, alltid gøy å lese når man gjør litt morro ut av dem ^^
og fint bilde!
*passe på at kristine får sett krim neste helg vi henger sammen*

Anonymous said...

hehe, håper jeg ikke blir utfordret! hater sånt:P

Anonymous said...

uff, sånne utfordringer er slitsomme :P fin blogg, forresten :)

Karoline said...

Moro at du tok utfordringen!<3

K(ristine) A(malie ) said...

Hanna: Nå skjønner du hvorfor jeg bet av deg lillefingeren sist :|
... :P

Margrete: Litt fristet til å be deg ta utfordringen, men skal la være :P

Mette Marie: Takk skal du ha ^^

Karoline: Måtte jo det ;)

Jorunn said...

Haha.... Vodoo dukke på mannfolk... Kanskje jeg skal skaffe meg en også...

Kristine said...

elsker å fylle ut slike ting :D
jeg er også sjefete, hihi