Tuesday 10 March 2009

Mus med baller!

Tre mus sitter i en pub.


Den første musa tar  en slurk av ølet sitt og sier:


Jeg er en tøff mus - jeg går opp langs  musefella, tar osten, tar tak i
bøylen med en arm og presser den opp  igjen.


Jeg er enda tøffere sier den andre musa og tar to slurker av  ølet sitt.
Hos oss er det lagt ut rottegift, og den bruker jeg som  snus.


Den tredje musa tar ølet sitt på styrten, smeller glasset sitt  i bordet og
begynner å gå.


Hvor skal du? spør de to andre  musene.
Hjem og knulle katta. 


Today's Look: Hippiaiai!

Liker veldig godt hippiestilen egentlig ^^ I det siste så har jeg fått ganske dilla på hårbånd, og det som kretser rundt topplokket mitt i dag er kjøpt på Accessorize! Den hvite kjolen/toppen/kjole-toppen er fra Topshop, og den har hengt ubrukt i skapet i ganske mange måneder nå :P De svarte buksene er fra Voice of Europe, og sist jeg fikk de på meg var for ganske mange kilo siden (eller tre år da, om du vil :P). Før noen spør om hvordan i all verden dette gikk til, så skal jeg innrømme at det er to kanner med flytende Melange som er trikset! :D What, en strandet hval må da gjøre noe for å få på seg klærne? :| :P "Ordinær" sort genser fra BikBok. 

Hollah!!



16 comments:

Anniken said...

hei. så fin du så ut^^ jeg har også begynt å like hårbånd, det er bare det at panneluggen vil ikke holde seg nede på meg:P hehe

Anonymous said...

søtt antrekk ^^

Anonymous said...

En som er så undervektig som deg har ingen rett til å kalle seg strandet hval!

K(ristine) A(malie ) said...

Nikki: Thanks babe! :D Hårspray vettu, da blir det bra ;)

Grace: Takk! ^^

Anonym: Ja nå har jeg hørt den der og... Jeg er langt fra undervektig!

Anonymous said...

Du er helt klart undervektig, og dersom du ikke ser dette bør du absolutt oppsøke hjelp! Det er hverken normal eller sunt å være så tynn som du er!

Cecilie said...

Likte kjolen veldig godt :)

It's Aggy bitch! said...

hippie stilen er kjempe kul denne våren! digger hårbånd selv :) ikke alle kler det, men var bra på deg da :)!

K(ristine) A(malie ) said...

Cecilie: Takk ^^

Aggy: Takk for det :) Er så morsomt når sånt blir mote!

Anonym: Hvor i all verden tar du dette fra?! Du ser vel da på bildene her at jeg ikke er tynn?

AlexandraEi said...

Så fin du var!:)

Anonymous said...

Haha :p Du var dessuten fin!

Sv: Tønsberg ja, anbefaler du meg å flytte dit? ;)

Hanna - ylini said...

verdens søteste kjole ^^ jeg vil ha en sånn i svart eller grå eller grønn <3

anonym: du trenger ikke bekymre deg, kristine er så nærme normalvektig som man kommer ;) ikke så lurt å dømme sånt kun etter bilder! og undervektig kan man være av mange grunner, det trenger ikke være noe usunt.

Anonymous said...

heheh morsom vits!!
kjempefin tunika, nice hippie-antrekk!

Anonymous said...

haha, genialt ;p

Karoline said...

You're cute!<3

K(ristine) A(malie ) said...

Tusen takk, jenter! :D

Hanna: Når det gjelder det siste der... THANK YOU! :)

Anonymous said...

heheh, eg syns det bildet var skrekkelig stygt, men tusen takk :)

håper du får ei god natt =)