Sunday 26 April 2009

Stress, stress og mere stress! :(

Sorry for at det er litt vel lite blogging for tiden, men skal jeg ikke det ene (øve til matteeksamen) så skal jeg det andre (øve til fysikkeksamen)... Og da blir det til at Momsepomsen.blogspot.com blir litt bortprioritert, noe jeg tror ikke kommer til å bedre seg før i slutten av mai :( Som sagt så er det mye stress for tiden (egentlig ikke noe nytt med tanke på at jeg går IB), og i og med at jeg har vært syk en stund samt slitt med pollenallergi den siste uka så er jeg en smule dau... Om ca 2.5 uke så er jeg derimot ferdig(!) med high school, og etter 4 år med IB-helvete så skal det bli så sykt deilig!!! Endelig skal jeg få livet mitt tilbake *hoppe opp og ned*! :D 

Det er litt koselig stress for tiden også da ^^ Til helgen så er det klart for Extend Art of Dance's årlige sommershow, hvor HipHop-partiet jeg går på skal være soldater. Gleder meg veldig til det, for koreografien er så fet!! Tror det blir bra ^^ Dessuten så er jeg jo russ i år, og litt feiring har det jo vært! Bildet nedenfor er fra russedåpen sist torsdag, og tro det eller ei: Jeg er ikke full, wonderfull eller beautifull... Ikke beruset engang :O Skulle nesten tro det, men er bare glaaaaaaaaaaad-russ :D Hadde min aller siste mattetime dagen etterpå, så prioriterte litt å kunne henge med der da (hvor tragisk det der enn måtte høres ut :P). Hvis noen lurer på hva det er som renner nedover håret mitt så er det "døpevann", som i mitt tilfelle var ca 32 cl Hansa (er man bergenser, så er man bergenser) ^^ Lua lukter herligt øl enda den altså! 


Angående russekortet mitt så håper jeg alle skjønner at det er type "Broken English Spoken Perfectly" humor jeg har brukt, DET ER IKKE EN INVITASJON!!! :P Ikke at jeg egentlig tror noen tar det der alvorlig da men... Better safe than sorry I guess :P Slenger med "Breaking Inside" med Shinedown også, kos dere med den! :)



17 comments:

It's Aggy bitch! said...

oi lykke til med skolearbeidet! og kos deg i russetiden! :D

Malin Emilie said...

ååå så søt bloggen di ner :D

K(ristine) A(malie ) said...

Tusen takk skal dere ha!! :D

AlexandraEi said...

Kos deg masse i russetiden!

Krii said...

haha, deeeilig med øl lukt:p not

Hanna - ylini said...

snart frihet ^^

AlexandraEi said...

synes det var morsomt russekort :) håper vi får se russebuksa de :)

Bjørg Kristin said...

haha, så bra russekort :D

Siri Helene said...

Sinnsykt svære briller :P
Lykke til med dansinga :)

Kristine said...

Kan tenke meg at det er mye stress for tiden, men du får kose deg fordee <3

hedda said...

sv: aw, så koselig. takk for støtten!

Krii said...

sv: Takker, den er kul, og ganske god å sitti i selvom den blir litt mongo på bildet! ser annerledes ut når noen sitter i den ;D

margrete said...

hater stress!

Karoline said...

herre så søt du er!<3

AlexandraEi said...

skal du til kongeparken?

AlexandraEi said...

SV: Skal til kongeparken, neste år :P

margrete said...

SV:Takk :) :)