Thursday 14 May 2009

School's out, but Matthew's parrot flew in :D

Endelig er jeg ferdig med VGS!! :D Hadde min aller siste eksamen i går, og jeg gikk ut av det eksamensrommet med verdens bredeste glis om munnen! Så nå gjenstår det bare å tine opp livet mitt igjen, for det har jo ligget på is de siste 4 årene takket være fenomenet International Baccalaureate (eller Internationally Bitch-slapped som det heter internt) :P Jo man får kanskje en god utdannelse, men faderullan for et blodslit det har vært! Å gå IB er som å skulle sprinte tvers over Asia, og det uten pause... Med andre ord så er samtlige av oss relativt ødelagte :P Syntes denne quoten egentlig forklarer det meste om hvordan de siste 3-4 årene har vært:

When asked to comment on the IB a student replied: "I'd commit suicide, but I don't have the time."

Nå har jeg masse tid si! :D Hihi, neida... x) Poenget er at dette er tøffere enn de fleste tror, selv om det "bare" er VGS. For further information, check out IBquotes.com (trykk på linken og få innblikk i humoren vi stakkars individer tyr til midt oppi 14-15 eksamner). Er iallefall sykt deilig å være ferdig!! Aldri vært så glad for sommerferie noen gang tror jeg :P

Så over til noe helt annet... Klær :D 

Today's Look: Parrots'n Paradise!


Den første dagen i frihet bestod av shopping, sjokk eller hva... :P Mange har vel fått med seg at Matthew Williamson har designet klær for HM, og at de plaggene har gått som varmt hvetebrød - det er jo nesten ikke noe igjen :S Da jeg tilfeldigvis var på HM i dag, så fant jeg den kjolen over her - i silke *big heart*. Syntes den var kul der den hang på stativet, men da jeg tok den på meg så fallt jeg pladask! I tillegg så digger jeg papegøyer :D Igrunn så er jeg ikke noen fargeklatt, men designet til Williamson funker veldig godt syns jeg ^^ Kanskje litt dristig å bruke gladiator-sandaler til den, men så har det seg sånn at de er nye de også... Hadde litt lyst til å vise de frem, skal innrømme det :P De er forøvrig fra DNA.


Fikk en liten request i forrige innlegg om å ta bilde av russebuksa mi, og her er den i all sin "prakt". Føler kanskje jeg burde hatt litt mer dekor, men da igjen så er det plass for litt skriverier ^^ Apropos skriverier, sjekk neste bilde:


For alle dere som ser på Paradise Hotel: Ja, det er _den_ Kevin det er snakk om! Da Hege, Aina og jeg satt og spiste is på Hvaltorget i Sandefjord i går, så gikk han plutselig forbi oss og satt seg på nabobenken! Så hva annet kunne vi gjøre enn å få ham til å signere russebuksene? :P 


Kjøpte litt stæsh også ^^ Liten knick-knacks bag formet som en ugle, armbånd med sommerfugl og en stor svart blomst (alt fra HM) :)

Neste gang jeg blogger så skal det bli litt mer kvalitet i innlegget enn det her, I promise ;)


15 comments:

Unknown said...

Jeg fikk jo også buksa mi signert av Kevin: Russ 99 Kevin ^^ også tegna han en smilende sol :D Og i dag er det finale *glede seg*

Du er heldig som er ferdig! jeg har fremdeles kjemi igjen!

Og digga kjolen :D

Hanna - ylini said...

yay, kristine is back!

genialt at dere møtte på kevin, han virker morsom.. ^^

K(ristine) A(malie ) said...

Takk jenter :D

Dark Sulphur said...

it's late, and Siri just woke me up by calling me... figured I might aswell check your blog =P

ditt, lille... LILLE KREK !!!
jeg vil også være ferdig !!!! :(
lyst til å ta Psychology eksamen min ? =P

hmm, tøff kjole, stilige sandaler, litt kombokræsj, men det funka fordet =P

nekter å kommentere PH delen...
xD


//DS

K(ristine) A(malie ) said...

DS: Hahahah, du har tatt lappen og kommet inn på TITAN på under en uke... Tror du bare skal klappe igjen og nyte det jeg ;) Om jeg skal ta eksamen for deg så tror jeg det blir mye "Freud" SVAR X) Angående kjolen så har du helt rett, det er kombokræsj :P Men som jeg skrev så var de også nye, og jeg bare brant etter å vise de frem!!!

... Og du, bare fordi jeg digger deg (:D):
PARADISE PARADISE PARADISE PARADISE!!!!! :D:D:D

Anonymous said...

Jeg fikk ikke signert russebukse da jeg var russ. Genialt at dere møtte på Kevin da, han virker veldig morsom da...;)

Siri Helene said...

Dere har jo slække eksamner da:P De er jo bare på noen få timer :P

margrete said...

jeg vil ha sånne sko!

AlexandraEi said...

Nydelig kjole :D

Hanne said...

Kjolen var kjempefin:)

Karoline said...

For en NYDELIG kjole!<3

AlexandraEi said...

Hvordan var den iste dagen som russ?:P

Krii said...

ååh, ugleveske! Cute.

sv: takk:D

Anonymous said...

Gratulerer med endelig avsluttet IB :) (skit glad at jeg ikke går IB når dere tyr til sånn humor)

Stilig kjole også.

Anonymous said...

Fine ting :D