Friday 5 June 2009

In the summertime :D

Sorry for katastrofal blogging folkens, men jeg har ikke hatt blogg-lysten i det siste... Det har jo vært så fint vær ute!! :D Hehe... Er merkelig det der... I begynnelsen så kunne jeg blogge hver dag, opptil flere ganger om dagen. Nå derimot så må jeg virkelig anstrenge meg for å få skrevet noe, og jeg har jo virkelig overanstrengt meg de siste ukene som vi ser :P Man blir liksom litt lat når man har sommerferie! Noen andre som kjenner til den? :P

Siden sist jeg blogget så har jeg blant annet

Vært russ! Russetiden for min del var ganske rolig, men moro fordet :) Det eneste som irriterte meg på 17. mai var alle småungene med vanngevær og spraybokser som gikk til angrep på de som hadde på seg en rød/blå/svart/grønn bukse med trykk på. Altså, bare fordi vi går rundt ikledd russebukser så betyr det faen meg ikke at folk har rett til å gjøre hva de vil med oss! Det betyr heller ikke at vi er ute etter bråk hele tiden. Ta f.eks her i Tønsberg da, på flere utesteder så slapp de ikke inn russ engang fordi de var redde for at røde bukser ville skremme folk bort! Dere aner ikke hvor mange ganger i løpet av 17. mai jeg fikk spørsmål om "hvor hardt hadde russen festet?" og "formen er vel ikke helt på topp i dag?" Vel, ser jeg klein/full ut på bildet over her? :|

Blitt "utskrevet" fra Skagerak International School! Eller, hatt graduation da om dere vil :P Syntes bare det passer å si utskrevet... x) Ferdig på vgs er jeg nå iaff! Det var en veldig fin kveld som ble feiret med foreldre og nære venner ^^ Det som var litt "morsomt" var jo at alle fikk feil diplom... Under denne seremonien så blir hver enkelt elev i avgangsklassen ropt opp, i alfabetisk rekkefølge, og så skal man gå opp og motta diplomet som er et bevis på at man har fullført 3 (eller 4) harde år på Skagerak. Det som skjedde var at de som var Masters of Ceremony hadde mottat listen over elevene som skulle være tilstedet under middagen etterpå, og ikke den som faktisk var oversikten over alle avgangselevene. Dette førte jo til at enkelte elever ikke ble ropt opp, og da ble det jo kuk i stokken som man sier :P Menmen, det ordnet seg jo! 

Vært i Rannveigs konfirmasjon! Lille tulla har jo blitt stor jente nå *snufs* :'D I talen sin så sa hun noe om hver eneste gjest, og da ble det mange tårer både fra henne og oss andre... Spesielt da hun skulle si noe om broren sin (min fetter), da knakk alle sammen! "Erlend, du er idolet mitt..!" Det var så rørende... Som dere kan se på bildet så er hun en veldig vakker jente, og hun strålte i den bunaden :D Jeg for min del hadde iallefall IKKE drukket vin nei.. :O

Vært hos Hanna på venninnekveld! Dette var en supermorsom kveld som bestod av gode venninner, alkohol, snacks, Wii (vi spillte et genialt spill jeg ikke husker hva heter... Hanna, help me out? :P), spagaten, Lady GaGa, Hampsterdance, dansing og en ganske interessant bytur! ^^ Fant ut den kvelden at det å se på film ("Corpse Bride" for å være pinlig korrekt) i fylla funker ikke særlig bra, i og med at jeg ikke husket en dritt av den et par timer senere :P Altså  jeg husker jo å ha sett "Corpse Bride", men selve handlingen derimot... Nei, var nok litt ufokusert der gitt ;)

Hilst på kaninen Trygg! Dette er verdens skjønneste kanin, og hun er ekstremt kosete ^^ Nico, en god kamerat av meg, som er matpappa her da, og navnet "Trygg" kommer av at hun har vært trygg på pappaen sin helt fra starten av. Dette er tydeligvis ikke veldig vanlig for kaniner... Uansett, her får dere se hva jeg mener:

Show All

Hilst på Kristin og hennes sønn, Matheo! En av verdens søteste unger, og han har blitt så stor siden sist! :D 

Dette var da noe av det jeg har gjort i det siste, og det som skjer fremover er blant annet at jeg skal flytte til kapitalen! Fra og med 26. juni så er jeg bosatt i Tigerstaden,og jeg gleder meg veldig til det :D Spørs litt om hvor mye blogging det blir da, i og med at jeg ikke helt vet når jeg får nett i leiligheten... Blir vel litt blogging nå og da vil jeg tro! 

Until then, have a great summer everyone! :D

9 comments:

Hanna - ylini said...

yay, bra å se et nytt innlegg her ^^
spillet heter boom blox ;)

Camilla Didriksen said...

Bra innlegg :D Virker som du har hatt den finfint :)

Krii said...

nydelig baby:D Et skikkelig bra og fyldig innlegg KA;D

K(ristine) A(malie ) said...

Tusen takk jenter :D

Anna Margrete said...

Du har jo hatt det fint da ^^ Nydelig unge!

Karoline said...

Så søt Matheo er!<3

margrete said...

tiden har gått fort, herlige bilder:)

Anniken said...

Nå tenker jeg det er deilig å være ferdig med skagerak;) hehe
Du får ha masse lykke til når du flytter til Oslo!!! heldig heldig heldig!!;D

AlexandraEi said...

Kjempe kjekt innlegg! Mye kjekt!